Vandaag geopend: 07:30 - 17:30

Meer info
vanaf 81,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 28 november 2015 via mobiele applicatie

Deze attractie bevindt zich in het noordelijk deel van het stadscentrum. De tuin is zelfs in november zeer de moeite
waard.

Datum van activiteit: november 2015
Beoordeeld op 20 november 2015

de Humble Administrator garden is volgens mij de mooiste tuin in Suzhou. Als je deze gezien hebt, valt de rest een beetje tegen. De tuin bestaat uit verschillende delen, heeft een aantal unieke historische gebouwen en prachtige vijvers.
De tuin ligt naast het Suzhou museum en ook op loopafstand van het oude gedeelte van de stad (old street) en dit is prima samen te combineren in een dagje. Eten en drinken is er niet of nauwelijks in de garden, maar net er buiten is meer dan genoeg.

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 5 augustus 2015

Een van de grotere tuinen in Suzhou. Mooi en interessant als je er nog nooit geweest bent maar ook zeker een wandeling waard als je er al eens was. Gewoon om uit de stad te zijn.

Datum van activiteit: oktober 2014
Beoordeeld op 27 oktober 2013

Mooie tuinen, maar omdat er (terecht) veel bezoekers komen biedt het niet de rustige ervaring die je zou willen. Tip: informeer vooraf naar rustige momenten.

Datum van activiteit: oktober 2013
Beoordeeld op 23 oktober 2013

Mooie tuin. Toen wij er waren, waren de lotusbloemen uitgebloeid en stonden de vijvers vol met zaadbollen. Prachtig. We hadden 2 kinderen bij ons van 3 en 7 jaar. We dachten dat het bezoek aan deze tuin voor hun niet zo leuk was, maar er viel van alles te klimmen en te klauteren. Spannende paadjes en kronkelende bruggetjes.
Ook buiten de tuin was het leuk. Erg toeristisch, maar wel gezellig

Datum van activiteit: september 2013