108 US$
Gratis annuleren tot 22/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Expedia.com109 US$
StayForLong138 US$
Beoordeeld op 11 mei 2019

Datum van verblijf: mei 2019
Sheraton_HRB, Public Relations Manager van Sheraton Harbin Xiangfang Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2019

Beoordeeld op 10 mei 2019

Kamertip: Great executive lounge services and good housekeeping crew
Datum van verblijf: april 2019

Beoordeeld op 6 april 2019

Datum van verblijf: juni 2018
Sheraton_HRB, Guest Relations Manager van Sheraton Harbin Xiangfang Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2019

Beoordeeld op 26 februari 2019

Datum van verblijf: januari 2019
Sheraton_HRB, Public Relations Manager van Sheraton Harbin Xiangfang Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

Beoordeeld op 27 januari 2019

Datum van verblijf: januari 2019
Sheraton_HRB, Guest Relations Manager van Sheraton Harbin Xiangfang Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2019