Priceline
Expedia.com125 US$
eDreams125 US$
Beoordeeld op 14 juni 2016

Datum van verblijf: mei 2016
Angela M, Online Distribution Manager van Sheraton Harbin Xiangfang Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2016

Beoordeeld op 12 juni 2016

Beoordeeld op 6 juni 2016 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde alleen
Angela M, Online Distribution Manager van Sheraton Harbin Xiangfang Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2016

Beoordeeld op 30 mei 2016 via mobiele applicatie

Reistype: Reisde alleen
Angela M, 线上营销经理 van Sheraton Harbin Xiangfang Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2016

Beoordeeld op 29 januari 2016

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Angela M, Online Distribution Manager van Sheraton Harbin Xiangfang Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2016