Leg de laagste prijs van deze websites vast
110 US$
eDreams99 US$
Travelocity110 US$
Orbitz.com110 US$
Beoordeeld op 12 maart 2018

Een rondreis langs Beijing, Harbin en Shanghai bracht ons langs het Sofitel hotel in Harbin. Een belevenis op zich. We kregen er een uitstekende ontvangst, konden er genieten van uitstekende en goed verzorgde kamers en een super volledig ontbijt. Dat de manager ons regelmatig aansprak in het Nederlands en er voor zorgde dat we niets te kort kwamen was de kers op de taart.

Datum van verblijf: maart 2018
Sofitel_GM, Guest Experience Manager van Sofitel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2018

Dear guest

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Harbin.

Sincerely,
Lisa Yang
Sofitel Harbin

Beoordeeld op 25 januari 2018

Voor mijn studie/werk een aantal keer in Harbin geweest. Erg prettig verblijf in het Sofitel gehad. Erg prettig dat er Nederlands contact was. Perfecte service en zeer net personeel. Zeker aan te raden.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Sofitel_GM, Guest Experience Manger van Sofitel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2018

Dear Guest

Greeting from Sofitel Harbin.

Sincerely,
Lisa Yang
Sofitel Harbin

Beoordeeld op 28 april 2016

Nederlandse bedrijfsleider, daardoor leuke Nederlandse details aangebracht tijdens ons bezoek, zoals Nederlandse kaas tijdens ontbijt. Kamers waren erg goed, ruim en schoon. Goede douche. Verder alle voorzieningen aanwezig. Ontbijt was erg goed, met Nederlandse kaas ! Goed Engels sprekende receptie, snelle bediening

Kamertip: Kamer was prima, met airco.
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Sofitel_GM, GM GEM van Sofitel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2016

Dear mkroese69,

Greetings from Sofitel Wanda Harbin!

We are pleased to hear your feedback and we've shared it with our team which encourages them a lot. All of our facilities and services are ready to serve our valued guests, like you.

Hope we can meet you soon again in Harbin and wish everything goes well to you!

Best Regards,

Beoordeeld op 6 januari 2016

We hebben een uitstekend ontvangst gehad en zeer vriendelijke bediening in dit hotel. Vanuit het hotel is het prima de stad verkennen. Kamer is van goede kwaliteit en steeds netjes. Ook de bediening is prima.

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Sofitel_GM, GM, Guest Experience Manager van Sofitel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2016

Dear hein m,

Greetings from Sofitel Wanda Harbin!

We are pleased to hear your feedback which satisfied with our reception and room service. We've shared it with our team which encourages them a lot.

Hope we can meet you soon again in Harbin and wish everything goes well to you!

Best Regards,

Beoordeeld op 24 december 2015

Topkamer! en Nederlands management. we zijn heel erg goed verzorgd.
inclusief onze zakenlounge met geweldige bediening van hele vriendelijke dames.
hoewel het erg koud was buiten was het hotel heel gerieflijk.

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Sofitel_GM, GM, Guest Experience Manager van Sofitel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2015

Dear 122spikey,

Greeting from Sofitel Wanda Harbin.

We are so appreciate to hear your feedback. Thank you for your reorganization for our service. I will share your comments to our team. During winter time, Harbin will be full of white snow, next time you can go outside to enjoy it if possible.

Hopefully you will continue to support Sofitel for your future stay.
Happy new year in advance.