Leg de laagste prijs van deze websites vast
174 US$
eDreams99 US$
Snaptravel108 US$
Prestigia.com174 US$
Beoordeeld op 6 januari 2016

We hebben een uitstekend ontvangst gehad en zeer vriendelijke bediening in dit hotel. Vanuit het hotel is het prima de stad verkennen. Kamer is van goede kwaliteit en steeds netjes. Ook de bediening is prima.

• Reistype: Reisde voor zaken
Sofitel_GM, GM, Guest Experience Manager van Sofitel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2016

Dear hein m,

Greetings from Sofitel Wanda Harbin!

We are pleased to hear your feedback which satisfied with our reception and room service. We've shared it with our team which encourages them a lot.

Hope we can meet you soon again in Harbin and wish everything goes well to you!

Best Regards,

Beoordeeld op 24 december 2015

Topkamer! en Nederlands management. we zijn heel erg goed verzorgd.
inclusief onze zakenlounge met geweldige bediening van hele vriendelijke dames.
hoewel het erg koud was buiten was het hotel heel gerieflijk.

• Reistype: Reisde voor zaken
Sofitel_GM, GM, Guest Experience Manager van Sofitel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2015

Dear 122spikey,

Greeting from Sofitel Wanda Harbin.

We are so appreciate to hear your feedback. Thank you for your reorganization for our service. I will share your comments to our team. During winter time, Harbin will be full of white snow, next time you can go outside to enjoy it if possible.

Beoordeeld op 19 december 2015

Uitstekend hotel met winkels onderin, karaoke faciliteiten en een gigantisch winkelcentrum naast de deur. Warme sfeer bij buitentemperatuur van -23. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Verzorgde kamer. Toegang tot internet via wifi is naar Chinese normen goed.

Kamertip: Vraag een kamer met aparte douche, want de douches in het bad zijn niet handig.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Sofitel_GM, Guest Experience Manager van Sofitel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2015

Dear Kris_Callens,

Greetings from Sofitel Wanda Harbin!

We are pleased to hear your feedback and we've shared it with our team which encourages them a lot. All of our facilities and services are ready to serve our valued guests, like you.

Hope we can meet you soon again in Harbin and wish everything goes well to you!

Best Regards,

Beoordeeld op 18 december 2015

Prima hotel met huiselijk ingerichte kamers. Uitstekend bed, goed en schoon sanitair, geweldig zwembad met prachtige omkleedruimte. Wifi is een beetje wankel en de kamertemperatuur viel maar beperkt te regelen het was er erg warm. Bijzondere goede hulp kreeg ik van Hedi, die op de 19de verdieping de computeriverbinding voor me in orde maakte.

• Reistype: Reisde voor zaken
Sofitel_GM, GM, Guest Experience Manager van Sofitel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2015

Dear irene o,

Greeting from Sofitel Wanda Harbin.

We are so appreciate to hear your feedback. Thank you for your reorganization for our service. I will share your comments to our team. I believe they will so happy to hear your reorganization. During winter time, especially ice snow festival is worth to have a visit. We are welcome you and your family come to enjoy.

Beoordeeld op 11 december 2015 via mobiele applicatie

Harbin is 's winters koud, maar dat is juist het mooie van de stad. Want ze hebben er vanaf midden december een prachtig ijsbeeldenfestival. Het Wanda Sofitel is een prachtige uitvalsbasis, naast de Wanda mall. Mooie kamers, vriendelijk personeel, prima eten.

Reistype: Reisde voor zaken
Sofitel_GM, Guest Experience Manager van Sofitel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2015

Dear marcel681305,