Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
145 US$
108 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 37 US$
Hotels.com
Booking.com
145 US$
108 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 37 US$
Gratis annuleren tot 12/03/21
Expedia.com121 US$
eDreams108 US$
Prestigia.com145 US$
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (6.971)
Beoordelingen filteren
6.974 resultaten
Waardering van reizigers
6.401
422
107
23
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
6.401
422
107
23
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 6.974 beoordelingen
Beoordeeld op 17 november 2015

Harbin is een drukke stad waar zoals in elke Chinese stad het leven dag en nacht doorgaat. Het Shangri-la hotel is een plaats waar je even tot rust komt. Zeker de kamers die uitkijken op de rivier zijn heel goed. De service is goed en het ontbijtbuffet is voor een Europeaan aangepast. Het hotel ligt op een strategische plaats tussen de oude stad en de nieuwe stad en niet zo ver van de Airport
Een aanrader om een goede nachtrust te hebben.

Kamertip: Kies je kamer met uitzicht op de rivier
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank IngridP007
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MichelleMao, 公关经理 van Shangri-La Hotel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018
Google-vertaling

Dear guest,Thank you for your feedback. We have taken your comments and informed related departments for improvement. We do look forward to being of service to you again in the near future.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 30 juni 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MichelleMao, Public Relations Manager van Shangri-La Hotel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 mei 2017

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MichelleMao, Manager van Shangri-La Hotel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 mei 2017

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MichelleMao, Manager van Shangri-La Hotel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 mei 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MichelleMao, Manager van Shangri-La Hotel Harbin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken