Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com71 US$
Hotels.com71 US$
eDreams64 US$
Travelocity71 US$
Orbitz.com71 US$
StayForLong75 US$
Beoordeeld op 12 mei 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2019
HansonZ5, Director of Marketing Communications van Crowne Plaza Harbin Songbei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2020

Beoordeeld op 3 februari 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2020
HansonZ5, Directof of Marketing Communications van Crowne Plaza Harbin Songbei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Beoordeeld op 28 januari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
HansonZ5, Director of Marketing Communications van Crowne Plaza Harbin Songbei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Beoordeeld op 23 januari 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2020
HansonZ5, Director of Markeitng Communications van Crowne Plaza Harbin Songbei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Beoordeeld op 4 januari 2020

Datum van verblijf: december 2019
HansonZ5, Public Relations Manager van Crowne Plaza Harbin Songbei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2020