Beoordeeld op 21 oktober 2017

Pan Pacific is mijn favoriete hotel in Xiamen. De checkin is snel de kamers zijn ruim en zeer compleet. Koffie, water, koelkast, zelfs een paraplu ligt voor je klaar als het regent. Ik las net een commentaar dat het hotel wat verouderd zou zijn. Dat ervaar ik anders. De kamers en hotel zien er zeer luxueus uit en zien er uit als nieuw. Bovendien is de kamer brandschoon.
De kamers beschikken over een apart bureau, grote badkamers. erg prettig als je er langer verblijft en moet werken.
Het zwembad is wat klein en er is een spa en sportfaciliteiten.
De grote plus betreft de omgeving. Midden in het internationale business district, prachtig aangelegd met veel horeca en 'bay park'. Dit autovrije park ligt pal aan zee leuke internationale horeca, het uitzicht 's avond over zee met zicht op de eilanden is adembenemend.
Het ontbijt is ook zeer uitgebreid, met goede koffie, alhoewel er wat mij betreft wel erg Aziatisch georiënteerd is. Vooral goed brood mis ik echt, de kwaliteit is matig en brood heeft een vreemde vanille smaak, daarom pak ik meestal maar stokbrood. Goede ham mis ik ook, maar daar ben ik echt een Europeaan in. Ook goed brood moet hier verkrijgbaar zijn. De service bij de lunch is heel goed en omeletten zijn de beste die ik ken.
De restaurants in het hotel goed, maar er zijn leukere opties direct aan de overkant.
De ligging van het hotel is dus erg aantrekkelijk, in het bruisende, schone gevarieerde deel van de stad. De hotelservice is erg goed, een aanrader dus.
Ik kom er zeer geregeld voor werkzaamheden, prijs/kwaliteitverhouding kamer is gunstig.

Kamertip: Hoe hoger hoe beter
Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde alleen
PPXMNGRO, Front Office Manager van Pan Pacific Xiamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2017

Beste gast,

Danny Han
Front office manager

Beoordeeld op 21 april 2017

Ga hier al enkele jaren naartoe voor zaken. Elk jaar verblijven we op de clubfloor, is top, maar dit jaar is het toch laatste keer geweest. Begint minder en minder te worden, ook service. Echt toe aan vernieuwing. Veel zal te maken hebben met die werken die bij hun aan de gang zijn vooraan aan de straat, maar toch, had dit nu ook ideale moment geweest om hotel te vernieuwen. Je ziet dit al aan kleine dingen, bed is zo hard als een steen, in clubfloor kwamen ze vroeger met hapjes rond, is niet meer. Inchecken duurt daar eeuwen.... je merkt dat het niet meer zo vlot gaat zoals vroeger.

Kamertip: Ik verkies bij hun altijd de club floor
Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
PPXMNGRO, Guest Relations Manager van Pan Pacific Xiamen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Emma Lin
Guest Relations

Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is prima voor zowel zakelijk als privé verblijf. Ik was zakelijk aan het reizen en kwam via een relatie in dit hotel. Kamer prima, douche (water kracht) geweldig. Super vriendelijk personeel, goed engels sprekende medewerkers. Afstand Xiamen airport to hotel 25/30 min. Kosten taxi airport - hotel around ¥ 40,00. In de buurt (5-7 min lopen) een bar street. Leuke plek om na een drukke dag werken een borrel te doen (near Marco Polo hotel). Ook vlakbij hotel zit een prima restaurant. The name of the restaurant is Greg. Greg is de chef and owner. Greg is Frans en woont/werkt 14 jaar in Xiamen.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 oktober 2016

Zeer vriendelijk personeel, goede kamers. Ontbijt word steeds beter. De restaurants zijn opzich goed. Marble (steak restaurant) is aanrader. De bar is leuk om even een hapje en een drankje te doen. Veel keus.

Kamertip: Zorg voor een kamer die niet bij de liften zit ivm met piepjes als de lift langs je verdieping komt.
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

Vorige week is er een tyfoon geweest Xiamen. Onderweg erg veel schade gezien. Nu in mijn vertrouwde hotel en je merkt echt bijna niets. Dit voelt weet als thuiskomen. Onderweg vertelde de chauffeur dat er 350000 bomen zijn ontworteld, ik den dat dit een zeer lage schatting is. Maar ben gelukkig binnen en geniet van de service en sfeer.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken