Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.952)
Beoordelingen filteren
2.952 resultaten
Waardering van reizigers
2.357
491
79
16
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.357
491
79
16
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.952 beoordelingen
Beoordeeld op 16 september 2015 via mobiele applicatie

Fuzhou een stad als je op de kaart kijkt dichtbij Taiwan gelegen die dan ook plaats biedt aan veel Taiwanese bedrijven. In het centrum, aan de rand van het centrale plein met een mega groot beeld van Mao, vind je dit hotel dat deel uitmaakt van een grote kwaliteitsketen met hotels in alle grote Aziatische steden. De keten staat voor top kwaliteit hotels met top faciliteiten. Bezoek je de keten regelmatig wordt dan lid van de Horizon Club. Deze geeft toegang tot een speciale etage waarin een eigen in en uitcheckbalie en een ruimte waar je met je relatie in alle rust een drankje geniet of je gesprek vervolgt. In deze ruimte wordt ook je speciale ontbijt geserveerd. De fitness met alle denkbare apparatuur mag zeker niet niet vergeten worden te vermelden. Dit hotel is een oase van rust in een van de vele miljoenen steden van China.

Datum van verblijf: oktober 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank 873hang
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Frida W, Public Relations Manager van Shangri-La Hotel Fuzhou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2016
Google-vertaling

Dear Han G,

Thank you for commenting on Shangri-La Hotel, Fuzhou. It is always a pleasure to learn that you have enjoyed our Horizon Club, food, gym and service. We are also delighted to hear that you were well looked after by our team. Each and every guest comment is important and valuable to us and we sincerely appreciate your time for sharing your feedback with us.

We look forward to welcoming you on your next visit to Fuzhou!

Sincerely,

Frida W
Public Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 januari 2015

Prachtig Hotel goede centrale ligging. Verbleef op de executive floor met eigen lounge, ontbijt, tea time e.d. Alles picobello geregeld, personeel spreekt goed Engels, hoge service graad. Late check out om 16.00 in overleg geen probleem. Top.

Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank flcjansen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Frida W, Public Relations Manager van Shangri-La Hotel Fuzhou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2016
Google-vertaling

Dear flcjansen,

Thank you for taking time to write a review for us on TripAdvisor. We are pleased to hear that you have enjoyed our convenient location, Horizon Lounge, breakfast and room. Meanwhile, it is always rewarding when we learnt that our guests had a nice stay with us. Your kind words will definitely motivate us to strive even harder to ensure you have a perfect experience.

Again, we sincerely appreciate your time for sharing your feedback with us and look forward to welcoming you on your next visit to Fuzhou!

Sincerely,

Frida W
Public Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 26 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mommejac, Communication Manager van Shangri-La Hotel Fuzhou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 mei 2017

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mommejac, Sales excitive van Shangri-La Hotel Fuzhou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 mei 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mommejac, Sales excutive van Shangri-La Hotel Fuzhou, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken