26 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Official Hotel
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 14 juni 2023

fijn hotel. ik was er met mijn tante we hebben heel veel gezien. dankzij Ryani super leuke uitstapjes gedaan. ze heeft ons overal goed mee geholpen zelfs buiten werktijd was ze er altijd . Dus als je wat leuks wil doen ga naar Ryani.

Datum van verblijf: juni 2023
Mena Hana, Owner van Rove Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2023

Hallo Rover Jet27622207194,
Het klinkt alsof je een geweldige ervaring hebt gehad met Ryani als jouw super tourmanager! Het is fantastisch om te horen dat ze je geholpen heeft met het plannen van leuke uitstapjes en dat ze zelfs buiten werktijd beschikbaar was om jullie te ondersteunen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en het aanbevelen van Ryani aan anderen die op zoek zijn naar een leuke reiservaring!
Riany, Mena & Rove Downtown Rovesters

Beoordeeld op 8 juni 2023 via mobiele applicatie

Zeer fijn hotel heel dicht bij dubai mall. Vandaag was ik gered door Lali wat een service. Ze doen hier zo hun best voor je. Met wat voor probleem je ook komt altijd een oplossing. Kamers prima, lekker zwembad. Altijd iemand in de buurt om je vragen te beandwoorden.

Kamertip: Ga lopen naar dubai mall. Erg dichtbij met taxi doe je er langer over
Datum van verblijf: juni 2023
Mena Hana, Owner van Rove Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2023

Hi Rover Astrid M,
Thanks a bunch for your lovely review 😍 we take pride in providing exceptional service to our rovers, we are glad that you noticed the dedication of our team. Lali is super excited with the recognition and cant wait to rove with you again soon 🤩 .
#Happy Roving,
Arshad & Rove Downtown Rovesters 😊

Beoordeeld op 4 mei 2023

Prijs kwaliteit een zeer uitstekend hotel!

Ligging is ideaal om Dubai te verkennen. Ligt onmiddellijk aan de Dubai Mall, waar ook de Hop on Hop off bussen te vinden zijn.
Prima bedden, heel goede douche, alles is proper en voldoende aanwezig. De kamers zijn geluidsdicht, dus je hoorde totaal niets van andere gasten. Handig dat er een supermarkt in het hotel aanwezig is zonder overdreven prijzen. Je kan dus makkelijk bij terugkomst in het hotel iets te drinken/eten halen. Ook het restaurant Fridays is een meerwaarde, ook daar is takeaway mogelijk.

Enige minpuntje (als we toch iets moeten zeggen): weinig tot geen kastruimte. Waardoor je best alles in je koffer laat. Maar dat wisten we vooraf dus voor ons geen probleem.

Voor een volgende reis zullen we dit hotel zeker opnieuw nemen.

Datum van verblijf: april 2023
Mena Hana, Owner van Rove Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2023

Hello Rover FemkeJ,
we are super thrilled that you had a great time with us exploring without borders. The entire gang, so called Rovesters are waving “Hi” 👋🏼👋🏿👋🏾👋🏻 and saying thanks to your feedback, Hope to welcome you back soon again,
Happy Roving,
Arshad & Rove Downtown Rovesters 😊

Beoordeeld op 5 april 2023 via mobiele applicatie

Perfecte locatie vlak bij Dubai Mall, handig om s avonds te voet iets te gaan eten. Aangenaam hotel en zalig bed in onze grote slaapkamer. In hrt hotel is er ook een supermarkt en kan je tickets aankopen voor Burj Khalifa dat ook op wandelafstand is van het hotel.

Datum van verblijf: maart 2023
Mena Hana, Owner van Rove Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2023

Hello hassna_e_nomad,

Het klinkt alsof je een geweldige tijd hebt gehad in Dubai! Het is altijd handig om een hotel te hebben dat dicht bij de belangrijkste bezienswaardigheden en voorzieningen ligt, vooral als je op reis bent. Het is ook geweldig dat het hotel een supermarkt heeft en dat je gemakkelijk tickets kon kopen voor de Burj Khalifa. Ik hoop dat je ook genoten hebt van het verkennen van de omgeving en dat je veel mooie herinneringen hebt gemaakt tijdens je verblijf.

Mena & Rove Downtown Rovesters

Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch meerim from the reception was very Nice, goeie locatie. Supermarkt in het hotel was top en 24uur open. Zwembad was klein maar wel heerlijk verkoelend. Lekker dicht bij de dubai mall. Genoeg parkeer gelegenheid voor de deur. Top!!

Datum van verblijf: maart 2022
Lanre Adelokun, Guest Services / Front Office van Rove Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2022

Bedankt een miljoen Venture58683362690 voor de geweldige recensie.
Fijn om te horen dat u genoten heeft van de geleverde diensten.
En voor het noemen van een van onze superster Meerim
Blijf alsjeblieft veilig en kom snel terug,
Ola en team