Vandaag geopend: 07:00 - 18:00

Beoordeeld op 6 maart 2020
IncaInca
via mobiele applicatie
Té gek!

Tertius heeft ons een uur lang op quads door de duinen geleid. Hij heeft heel goed ingeschat wat ... meer lezen

Beoordeeld op 6 maart 2020
725jannekes
Visp, Zwitserland
via mobiele applicatie
Lees alle 2.522 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Dubai
vanaf 56,42 US$
vanaf 195,39 US$
vanaf 60,00 US$
vanaf 86,99 US$
Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Fantastische ervaring: 2 uur in een buggy door de woestijn racen... onderweg dromedarissen gezien. Ervaren en enthousiaste begeleider (Jamie uit Zuid-Afrika). We werden door een leuke chauffeur (Aamir) opgehaald en weer naar ons hotel gebracht.

Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Rit met quad naar Polaris

Tertius heeft ons een uur lang op quads door de duinen geleid.
Hij heeft heel goed ingeschat wat het algemene niveau is en daardoor was er voor iedereen wat bij
Één uurtje is eigenlijk wat kort, 2 uur was zeker beter geweest.. volgende keer gaan we zéker voor de buggy..!
Kost behoorlijk wat meer, maar dan kan je fiftyfifty doen wat betreft “aan het stuur zitten”
Mazar heeft ons van en naar het hotel gebracht, echt een grappige vent! Vond het heel sympathiek van hem dat ie over alles wat we onderweg tegen kwamen leuke know-hows hat.. super bedankt voor een top-experience!

Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Een goed georganiseerde activiteit. Met de quad door de woestijn tussen de kamelen door. Een geweldige ervaring. Dit bureau heeft ook aandacht voor veiligheid en geeft je een rugzak mee met wat lekkers voor onderweg. Gewoon top ervaring.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 15 januari 2020

Samen met de oudste zoon gedaan. Een onvergetelijke ervaring met Jamie als tour guide die ons fantastisch door de duinen loodste. Thx Jamie het was super leuk en goed!!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 12 januari 2020
Beoordeling van: Rit met quad naar Polaris

We werden keurig op tijd opgehaald bij ons hotel in de Marina . Na ongeveer een uurtje tijd en kwamen we aan op de bestemming .
Na de formaliteiten ingevuld te hebben kregen we kleding , laarzen en een rugtas voor belangrijke spullen en met daarin wat eten en drinken voor onderweg.
Onze gids voor deze dag was Brendin en die stond ons op te wachten. Wat erg leuk was dat hij uit zuid Afrika komt en wij elkaar gewoon in het Nederlands goed konden verstaan.
Wij waren de enige die dag middag dus hadden een privé tour met Brendin
Na de makkelijke uitleg over de veiligheid en de regels konden we gaan.
We hebben twee uur lang genoten van alles, het rijden op de quad , de omgeving en de stops waar Brendin wat dingen vertelde en we even konden kletsen . Wij hadden een verschijnsel wat weinig voorkomt en dat was een rivier midden in de woestijn .
Volgende keer zouden we dit zeker weer doen. En Brendin gas gas bedankt voor deze onvergetelijke dag .

Datum van activiteit: januari 2020