Gratis annuleren tot 08/07/22
Hotels.comUS$ 103
PricelineUS$ 91
getaroom.comUS$ 144
Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden met het gezin 2 losse kamers geboekt van elk 2 personen maar ze hebben ons toch geupgrade naar een 4 kamer appartement die heel erg ruim was. Ik weet niet wat het exact is geworden voor het hotel omdat ik heb geboekt en betaald inclusief vlucht. Het hotel is schoo n, netjes en personeel is erg behulpzaam. Dichtbij de WALK en dichtbij het strand en 500 meter naar de metro....super hotel.

Datum van verblijf: maart 2018
Abdella E, General Manager van Jannah Place Dubai Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2018

Dear Mr.Geert,,

Thank you so much for sharing your recent experience with us, and indeed delighted to read that you enjoyed the general look and feel of the Hotel, its facilities and of course the services provided by our team of dedicated members.

We value your comments which are shared with all and look forward to your return visit in a not too distant future.

Sincerely yours
General Manager

Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Niet het meest luxe of mooiste hotel, maar voor de prijs is dit echt een uitstekende keuze. Voor in verhouding een spotprijs zit je namelijk op 8 min lopen van de boulevard waar de hotel 1,5 tot 2x zo duur zijn. Hotel zelf is netjes en personeel is erg behulpzaam. Faciliteiten zijn prima. Badkamer stelt niet veel voor, maar daar staat tegenover dat je een keukentje + wasmachine en strijkplank hebt. Op basis van prijs, kwaliteit en locatie een uitstekende keuze!

Datum van verblijf: februari 2018
Abdella E, General Manager van Jannah Place Dubai Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2018

Dear Ms.Bart,

Thank you for taking the time to share your feedback on TripAdvisor.

We are delighted to read your positive feedback especially recognizing our Talent whom will be inspired by your kind words.

Our heartfelt gratitude for your patronage and we look forward to your next visit to JANNAH Place Dubai Marina

Best Regards

Beoordeeld op 23 augustus 2017

goede prijs/kwaliteit verhouding,zeer schone frisse kamer,idem badkamer,personeel zeer vriendelijk en behulpzaam,ook in aankomst in de morgen direct inchecken !,met name door Sulaiman,
ligging op loop afstand van metro en het strand/JBR walk

zwembad op dak had geen uitzicht door hoge muur,een min punt

Kamertip: vraag voor een kamer met uitzicht op de marina
Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Abdella E, General Manager van Jannah Place Dubai Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2017

Dear Ms.Ketan,

Sincerely Thank you from all our team at Jannah Place Dubai for your review on TripAdvisor.

We proudly repeat every day in the morning We are a First Class Company Serving First Class Guests and Hiring only First Class Talents.

Our intention is to excel in Dubai and provide a legendary service through our Karim Services, and we can only do this with First Class Guests like you providing us continuously with feedback.

We are looking forward to welcoming you back at Our Hotel Your Place.

Sincerely

Beoordeeld op 17 november 2016

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Abdella E, General Manager van Jannah Place Dubai Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2016

Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

Jannah marina bay is een uitstekend hotel waarbij je dichtbij de kust zit. Het is 10 min lopen naar JBR the walk en zorgt ervoor dat je dag in dag uit prima kan vertoeven op het strand, mocht het allemaal niet uitkomen Kun je ook boven op het hotel gebruik maken van het zwembad hier! Het personeel is allemaal zo vriendelijk en zo behulpzaam. In het bijzonder zeker Sulaiman, uitstekende hulp welke ons dag in dag uit met een lach wist te begroeten en aan alles meedacht! Hij heeft onze trip onvergetelijk gemaakt! Volgende keer zullen wij zeker terugkeren en weer onze vrienden begroeten!

Tot kijk! En bedankt!

Orelio