Speciaal tarief beschikbaar voor leden van Marriott Bonvoy
patjem
Altea, Spain

Dé perfecte keuze in Dubai

5,0 van 5 bollen10 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
De keuze voor business en gemixt zaken en plezier in Dubai. Het Sheraton Grand is mijn 1e keuze als ik in Dubai ben. Het personeel is geweldig, herkent je bij elk bezoek en doet alles om mijn verblijf aangenaam maken. Het feit dat veel personeel al lang bij het hotel werkt geeft al aan dat het hotel ook een goede werkgever is.

Ga zo door mensen!
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Ontbijt in de Clublounge. Wat een prachtige locatie en dito staff.
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 apr 2024
Dear patjem,

Thank you for posting your review.

It is always rewarding to know that our guests have met the objective of their trip whether on business or pleasure.

Many thanks for your encouraging words, which I am going to share with the team and hope to see you again soon.

Kind Regards,
    € 2.166
18.9 km van Sheraton Grand Hotel Dubai
Meer hotels in Dubai bekijken
Beoordeeld op 26 oktober 2023

Hospitality is (#overde)top. De gastvrije medewerkers van Dit hotel laten duidelijk ervaren wat gastvrijheid is. Vanaf aankomst tot en met vetrek laten zij zien hoe en waar ze goed in zijn, vriendelijk, behulpzaam en zelfs nam Mohammed Athav #shoutout ons mee voor een ritje door de stad !

Uniek. de kamer die we als eerste kregen toegewezen had een klein mankement, nadat we daar iets over hadden gemeld kregen we direct een andere kamer, wat een service ! En ook de dagen erna bleef de service va hoog niveau en werden we verrast met een kamer voor liefdesballonnen en roze-blaadjes vanwege onze 24ste huwelijksreis !

Een aanrader ook met het zwembad op de bovenste verdieping, het restaurant en de aardige bediening in de lobby! Ps hotel is op loopafstand van het museum van de toekomst en maar een paar minuutjes rijden van de Mall of Dubai!

Kamertip: Vraag om de speciale kaart met elk 2e diner for free
Datum van verblijf: oktober 2023
Olha Melnyk, Owner van Sheraton Grand Hotel Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2023

Dear mrSauerfield,

Thank you for posting your review on Trip Advisor.

We'd like to thank you for this amazing feedback and review after your recent stay at Sheraton Grand Hotel Dubai.

We're glad to hear that we exceeded your expectations and very thrilled to hear you enjoyed every moment of your stay with us. Your highlight on our hotel facilities and services are truly appreciated and please know that your great feedback will be shared with our team.

Thank you once again for sharing your experience with us, and we hope to serve you again in the future.

Kind Regards,
Anna Collier

Beoordeeld op 10 november 2019

De lokatie van dit hotel is goed, ongeveer 5 minuten lopen vanad World Trade Center metrostation. Het hotel is erg luxeen groot. De kamers zijn ruim, wij hadden een aparte douche en bad. De bedden zijn ruim, de kussens mogen wat mij betreft wel iets steviger. Omdat wij toegang tot de lounge hadden konden we daar ontbijten en lunchen. Dit was erg goed verzorgd. Het zwembad is niet supergroot maar wel lekker om te relaxen, het bevindt zicht op de 54ste verdieping. Het hotel heeft een spa waar de sauna en stoomcabine gratis zijn. Echt een aanrader

Kamertip: Boek een clubkamer zodat je toegang hebt tot de lounge
Datum van verblijf: november 2019
Sheraton Grand D, General Manager van Sheraton Grand Hotel Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Geachte gewaardeerde gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een recensie te schrijven.

We zijn verheugd te weten dat je van onze locatie, netheid en comfort van de toegewezen kamer, evenals de aangeboden faciliteiten en eten hield.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen voor een nog betere ervaring.

Vriendelijke groeten,
Algemeen manager

Beoordeeld op 25 augustus 2019

Ik was samen met mijn vriend 8 dagen in Dubai en verbleven in Sheraton Grand hotel. We waren heel blij met de goeie service voornamelijk de heren Jurgen, Farim en Baljit. Een hele nette hotel, alles goed geregeld en personeel praat uitstekend Engels. Daarnaast heeft het goeie kamers en veel opties. Zwembad op het dak met een hele mooie uitzicht. Goed gelegen hotel en veel restaurants in de buurt en niet te vergeten een heerlijke ontbijt!

Datum van verblijf: augustus 2019
Sheraton Grand D, General Manager van Sheraton Grand Hotel Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Dear Shiwani B,

Thank you very much for your kind review. We are delighted to know you had a pleasant stay at the Sheraton Grand Hotel, Dubai and that you enjoyed the overall experience. Thank you for mentioning the service provided by our associates, we will make sure that your feedback is shared with the team.

We look forward to welcoming you back in the near future!

Kind regards,

Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk bijkomen bij het zwembad na 6 weken hard werken. De bediening van de mannen is echt perfect. Vooral Suren en Shehan doen hun stinkende best om het je naar de zin te maken. Voor mij een echte aanrader. Een volgende keer kom ik hier graag terug.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Sheraton Grand D, General Manager van Sheraton Grand Hotel Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019

Beste gewaardeerde gast,

Dank u voor het nemen van tijd om ons te schrijven een Review en het delen van uw ervaring.

We zijn blij te weten dat je had een geweldig verblijf in het Sheraton Grand Hotel, Dubai en u erin geslaagd om het meeste uit uw reis naar Dubai te maken. Dank u nogmaals voor het vermelden van onze Dawn & Dusk pool bar en service die door onze medewerkers. Het team zal blij zijn om uw feedback te horen.

Wij verheugen ons op uw volgende bezoek!

Vriendelijke groeten

Algemeen directeur

Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Mooi en prettig en modern hotel. Hier drie nachten verbleven met clubroom. Mooie ruime kamer waarin niets ontbreekt. Fijne bedden. Zeer vriendelijk personeel. Zit op 5 minuten lopen van het treinstation. Met de trein zit je in ongeveer 15 minuten bij de Dubai Mall (2 zones). Vanuit de clubruimte op de 31ste verdieping heb je een prachtig uitzicht over een gedeelte van Dubai. Dit hotel is zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2018
Sheraton Grand D, General Manager van Sheraton Grand Hotel Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Lieber SEB I,

Vielen Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben, uns eine Rezension zu schreiben und uns ein perfektes Rating zu geben.

Wir freuen uns, dass Sie Ihre Erfahrungen teilen. Es ist großartig zu hören, dass Sie mit unseren Club rooms & Lounge, dem ausgezeichneten Service unserer Mitarbeiter und Ihrem Frühstückserlebnis sehr zufrieden waren.

Wir freuen uns, dass unser Hotel Ihren Erwartungen gerecht wurde und Sie erwägen, noch einmal bei uns zu bleiben.

Bis bald!

Alles Gute