Beoordeeld op 12 september 2023

Perfect hotel en perfect eten en goede service zeker van mani gavin manhas van het restaurant en Nelson van het zwembad de rest van het personeel ook En waheed regelt alles echt super echt een luxe vakantie

Kamertip: Downtown palace is echt mooi bij de Burdj kalifa de waterfontein
Datum van verblijf: september 2023
Aby Abraham, Other van Palace Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2023

Dear Jeanpaulg542

The response from our guests is of extreme importance and value for us.
We will continue to work hard to ensure you have positive memories each time you visit Palace Downtown.

Management office

Beoordeeld op 7 september 2023 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen. We hadden niet gereserveerd maar er was toch een tafel vrij. Het eten was fantastisch .
De angus tinder loin was perfect gebakken.
De bediening Lin en Rowell hebben de avond compleet gemaakt met de juiste attente aanwezigheid.
We vroegen om wat extra sausen en assisteerde hier fantastisch mee.
Wij raden dit restaurant mede door Lin en Rowell aan.

Kamertip: Lekker naar binnen lopen en eten. Laat je verrassen door het mooie uitzicht en het heerlijke eten. Koes voor rund of baby geit.
Datum van verblijf: september 2023
Aby Abraham, Other van Palace Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2023

Dear Mary C

Thanks a lot for your feedback.

The response from our guests is of extreme importance and value for us. Looking forward to welcome you back soon.

Management office

Beoordeeld op 11 december 2022 via mobiele applicatie

Wat een aangename ervaring beleef je hier , lekker eten , ongelooflijk vriendelijke ontvangst en bediening door Kumar en Hari , in een echt fantastisch decor met een perfect zicht op de fonteinen en de Burj Khalifa , een must to see als je Dubai aandoet als bestemming .

Datum van verblijf: december 2022
Aby Abraham, General Manager van Palace Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2022

Dear marc n,

Beoordeeld op 27 april 2022 via mobiele applicatie

Topavond gehad. Fantastisch vlees en fijne bediening van Vishnu, Jijo en Lino. Hielpen ons goed met de kaart zodat ook de kinderen heerlijk gegeten hebben! En het uitzicht is fenomenaal, aan de voet van de Burj Khalifa, zo mooi! Aanrader als je in Dubai bent!

Datum van verblijf: april 2022
Ahmed Elnawawy, General Manager van Palace Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2022

Dear Marliekedekker2018,

Ahmed El Nawawy

Beoordeeld op 21 april 2022 via mobiele applicatie

We werden geholpen door Salah, hij bracht het eten (wat heerlijk was) en zorgde ervoor dat alles naar gewenst was. Een uitzonderlijke ervaring.
De rest van het personeel was ook behulpzaam en hielp ons met wat wij wensen.

Datum van verblijf: april 2022
Ahmed Elnawawy, General Manager van Palace Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2022

Dear Irinan T7549CR,

Thank you for your most recent feedback whilst you were staying with us at Palace Downtown.

Reading comments such as yours is most appreciated. When our guests provide us feedback, its contents are crucial to our constant drive for perfection. We take immense pride in our services to ensure that all guests have exceptional experiences when they stay with us. Furthermore, I am very happy you were able to enjoy our facilities.

I shall revert to my team and acknowledge our success with to your satisfaction. I look forward to welcoming you back to Palace Downtown in the future.

Kind regards,

Ahmed El Nawawy