TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 24 januari 2017

Hier verbleven in verband met over stay door vertraging. goed hotel, netjes qua interieur en vriendelijke bediening. kamers ruim voldoende en hotel is aan te bevelen als je niet in de superdrukke binnenstad wilt zitten. uitzicht rondom wel troosteloos met overal bouwplaatsen maar dat zal vast niet lang meer duren en ook dit is dan een wijk met allemaal hoge kantoren, woontorens en hotels. makkelijk met de gratis shuttle service en metrohalte op loopafstand. ontbijt beetje karig.

Datum van verblijf: januari 2017
Fouad H, General Manager van Arabian Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2017

Beste Rene,

Dank u voor een verblijf bij ons in Arabian Park Hotel en voor het delen van je recensie op TripAdvisor.

Kindly sta mij toe mijn dank voor uw niet aflatende loyaliteit en steun aan Arabian Park Hotel, de prachtig gedetailleerde bespreking die u hebt gedeeld op Booking.com uiten zal zeker ons team aan te moedigen om te blijven leveren aan onze gewaardeerde gasten, hetzelfde niveau van service excellence dat je altijd ervaren tijdens uw verblijf bij ons.

Ik waardeer uw inzet om terug te keren, zullen we zeker kijken uit naar verwelkomen u terug voor een heerlijk verblijf.

Bedankt en groet,

Beoordeeld op 24 januari 2017 via mobiele applicatie

Had via Cobone 2 vouchers gekocht voor het dinnerbuffet voor AED 65 per persoon. We mochten tevens gebruik maken van het zwembad.

Bij het kijken voor een hotel ging de keuze tussen dit en het hotel wat we uiteindelijk geboekt hebben. En ben blij met mijn keuze. Hotel ligt geïsoleerd tussen de bouwplaatsen en wordt vooral gebruikt door Emirates. Betekend dus dat je of s'nachts wordt gewekt door transit reizigers of s'ochtends door het bouwgeluid.

Nu het zwembad: mag nu al wat onderhoud hebben, aangezien ik al de nodige kapotte verlichting in het zwembad zag. Buffet was aardig. Miste vooral vlees. En softdrinks moet je om vragen, wat best wel irritant is, aangezien men niet vaak langs loopt.

Vond het dus tegenvallen.

Datum van verblijf: januari 2017
Fouad H, General Manager van Arabian Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2017

Beste Emiel,

Wij willen u bedanken voor het kiezen om te verblijven in het Arabian Park Hotel en voor de tijd neemt om uw ervaringen online te delen

Het is met grote spijt te horen dat we waren niet helemaal tevreden bent met uw recente verblijf in het hotel en we zouden willen excuses als we kort om aan uw verwachtingen bij deze gelegenheid kwam.

Omdat gast feedback is van het allergrootste belang voor ons, die ons enorm helpt bij het evalueren van onze service en de levering van de normen, heb ik persoonlijk deelden hun opmerkingen met de verantwoordelijken voor de nodige corrigerende acties.

We hopen echt dat deze ervaring op dit specifieke bezoek ons ​​niet zal voorkomen dat dit opnieuw bezoeken en dat we de gelegenheid om dienstbaar te zijn in de nabije toekomst zal hebben.

Oprecht,

Beoordeeld op 20 januari 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, uitstekende service, vooral de shuttle bus en goede kamer met prima bedden. Jammer dat we niet eerder konden inchecken. Na een nachtvlucht en aankomst om 8.00 uur, moesten wij en ook andere gasten nog 6 uur wachten tot de officiële inchecktijd van 14.00 uur. Het hotel heeft meer dan 300 kamers dus lijkt me dat er wel een aantal eerder vrij zijn!

Datum van verblijf: januari 2017
Fouad H, General Manager van Arabian Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2017

Beste Angeline,

Bedankt voor het kiezen om te verblijven in Arabian Park Hotel.

Gelieve te aanvaarden mijn dankbaarheid voor de hartverwarmende herziening die u hebt gedeeld op TripAdvisor met betrekking tot uw recente verblijf bij ons.
We zijn verheugd om te horen dat je ons eten, de gratis pendeldienst naar populaire attracties sommige van Dubai en in het dichtstbijzijnde metrostation hebben genoten, als voor het noteren van de prijs-kwaliteitsverhouding. Uw positieve commentaar en lof worden zeer gewaardeerd.
Wij waarderen uw inzet om terug te keren, zullen we zeker kijken uit naar verwelkomen u terug voor nog een geweldige ervaring.

Dank je wel, met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 januari 2017

Gastvrij hotel met zwembad en goed ontbijtbuffet. Dichtbij metro, zodat je perfect met het openbaar vervoer Dubai kunt ontdekken. Kleine, maar nette en schone kamers. Goed advies van de conciërge over alle bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: juli 2016
Fouad H, General Manager van Arabian Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2017

Beste gast,

Bedankt voor het kiezen om te verblijven in Arabian Park Hotel.

Gelieve te aanvaarden mijn dankbaarheid voor de hartverwarmende beoordeling die je hebt gedeeld op TripAdvisor met betrekking tot uw recente verblijf bij ons.
We zijn verheugd om te horen dat je ons eten, service, en de gratis pendeldienst naar populaire attracties sommige van Dubai en in het dichtstbijzijnde metrostation hebben genoten. Uw positieve commentaar en lof worden zeer gewaardeerd.
We zullen kijken uit u te mogen verwelkomen terug voor nog een geweldige ervaring.

Dank u & vriendelijke groet,

Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

Dit is inmiddels de 5e keer dat we in dit hotel verblijven en dat is niet zomaar. Het is een goed hotel met royale kamers (wij boeken een superior balcony kamer). Er rijd een gratis shuttlebus naar Wafi, dubai mall en het strand. De frequentie van de ritten mag wat opgevoerd worden mijns inziens ( wafi 6 x daags, dubai mall 2 x daags en het strand ook 2 x daags ). Wat nieuw is, is dat ze elke 20 minuten een gratis shuttle hebben naar de dichtsbijzijnde metro. Een dagticket voor de metro kost slechts 22 dirham en kan je ook voor de tram en de meeste bussen gebruiken.
Schone kamers, koffie en thee faciliteiten, prima ontbijt en een zwembad(je). Is in de zomermaanden ook erg heet om te zwemmen!
Ook de volgende keer zullen we weer voor dit hotel kiezen!

Datum van verblijf: juli 2016
Fouad H, General Manager van Arabian Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2016

Dear Guest

We are so pleased to hear that you had a wonderful stay with us and appreciate the time you took to mention so much of details which could help many other guest. Next time you come many more things are waiting as we are on a major uplift on the Food & Beverage and all other areas of the Hotel. Also with our new website you will be able to avail our special promotions.

Let us know if you require any further assistance.

Thank you and kind regards

General Manager