6 personen bekijken dit hotel
DoubletreeUS$ 257
PricelineUS$ 257
travelup.comUS$ 379
Beoordeeld op 3 mei 2019 via mobiele applicatie

In de mei vakantie bleven we met zijn 4-en in dit hotel voor een weekje Dubai. Het hotel heeft zeer ruime dubbele hotelkamers, die eigenlijk bedoeld zijn als appartementen. Onze kamer had een ruime woonkamer, 2 slaapkamers met 2 badkamers, een apart extra toiletruimte, balkon en nog 2 afgesloten ruimtes (keuken en berging). Totale ruimte is ongeveer 100 m2!

Het ontbijtbuffet was zeer goed en uitgebreid. Melvin was als gastheer heel erg behulpzaam en attent. Hij bracht regelmatig extra lekkere dingen voor de kinderen, zoals crêpe met banaan en chocolade saus.

Het hotel ligt aan het strand van fijn zand en had een prima zwembad en 2 buitenrestaurants.

Enige minpunt was dat we een 4 persoonskamer hadden gereserveerd en de leeftijd van de kinderen hadden ingevuld. Bij aankomst bleek dat alle kinderen ouder dan 6 jaar bij moesten betalen voor het ontbijtbuffet, terwijl we een kamer inclusief ontbijt hadden besteld. Voor 1 week, 2 kinderen was dit €350. Uiteindelijk is de helft kwijtgescholden, maar let hierop bij het maken van een boeking.

Verder hebben we een top vakantie in Dubai gehad. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
DoubletreeJumeirah, Director Operations van DoubleTree by Hilton Dubai - Jumeirah Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Dear 160freekv,

Thank you for taking the time to review your experience at Double Tree by Hilton Dubai Jumeirah Beach!

I am pleased to hear that you enjoyed the spacious suite and had a wonderful experience with us.

Beoordeeld op 25 maart 2019

Heel fijn hotel om te verblijven. Je zit overal in de buurt op JBR. Zo kan je naae het nieuwe gedeelte makkelijk lopen thz bluewaters en de promenade. Er zitten heel veel restaurantjes dus eten in het hotel zou jammer zijn. Ook voor zwangere vrouwen is dit een fijne locatie. Je kan gewoon in bikini liggen en niemand zal daar een opmerking over maken. Wat ook heel fijn is aan het hotel is dat het zwembad aan het strand grenst zodat je ten alle tijden kan afkoelen in het zwembad als je niet van de zee houdt.

1 nadeel is dat ze naast het hotel aan het bouwen zijn en zij helaas geen bouwstop hebben en dus ook midden in de nacht aan het werk zijn. Vraag daarom ook zeker een kamer die niet aan de verbouwing grenst.

Voor de rest is dit een top hotel

Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
DoubletreeJumeirah, Director Operations van DoubleTree by Hilton Dubai - Jumeirah Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2019

Dear Seaside,

Thank you for taking the time to review your experience with us

I am glad to hear that you had a splendid time with us and enjoyed the peace and comfort of the hotel. We at Double Tree by Hilton Dubai Jumeirah Beach always wish to ensure that every guest feels to valued and respected and enjoys there stay.

Beoordeeld op 17 maart 2019

Mooi, heel net hotel. Goede service. Behulpzaam personeel. Goede ligging. Alleen jammer van lawaai vanwege de bouwwerken in de buurt. Volgend jaar zal dit opgelost zijn en dus geen rem om terug te gaan.

Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
DoubletreeJumeirah, Director Operations van DoubleTree by Hilton Dubai - Jumeirah Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Dear Dorinek,

Thank you for taking the time to review your experience at DoubleTree by Hilton Dubai Jumeirah Beach!

I am delighted to hear of your pleasant visit.

Beoordeeld op 11 maart 2019

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Prachtig drie-kamerappartement. Tot tegenstelling wat sommige andere klanten vinden van de werkzaamheden buiten het hotel, hebben wij daar geen last van ondervonden. Wij komen zeker nog terug, wij hebben van deze vakantie genoten. Arul Magesh ( chef de partie ) stond altijd klaar met een brede glimlach. De jongens van de bar aan het strand waren ook heel vriendelijk en behulpzaam.

Dear Stefaan,

I'm pleased to know that you had a beautiful stay with us and enjoyed the overall facilities and services of our hotel.

Beoordeeld op 14 februari 2019

Wat een geweldig hotel, ondanks de bouwwerkzaamheden die naast het hotel zijn. Het begint al bij de receptie, wat een aardige, gastvrije mensen werken hier, vooral Gigi, die is zo geweldig, zij weet wat gastvrijheid betekend. Ook de Front Office Manager weet wat gastvrijheid betekend, je hoeft maar iets te vragen en het is gelijk geregeld. We hebben echt genoten hier en komen zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: december 2018
DoubletreeJumeirah, Director of Operations van DoubleTree by Hilton Dubai - Jumeirah Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2019

Dear Ria K,

I'm happy to read that you had a great stay with us and that our team extended best services to you.