6 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
406 US$
eDreams291 US$
Hotels.com291 US$
ZenHotels.com406 US$
Beoordeeld op 15 juni 2019

Een hotel om zalig weg te dromen. Rustige, mooie plekjes. Puur genieten van de rust, heel erg vriendelijke mensen die dag en nacht klaarstaan om u op u wenken te bedienen. Je zit in de 'middel of nowhere' dus geen lawaai van auto's, motor's ...
Echt de moeite.

Datum van verblijf: mei 2019
Ziad S, Executive Assistant Manager - Operations van Bab Al Shams Desert Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2019

Dear helsenw,

Thank you very much for your positive review of your recent visit at Bab Al Shams Desert Resort & Spa.

We are glad that you appreciated our products and services and that you especially enjoyed the overall atmosphere and location away from the noise of the city.

Again, thank you for taking the time to share your experiences and recommending us on TripAdvisor. We look forward to welcoming you back to Bab Al Shams in the near future.

M: +971 56 226 7124

Beoordeeld op 8 januari 2019 via mobiele applicatie

we hebben een nacht in bas verbleven als afsluiter dan een meerdaags bezoek aan Dubai.
Afstand Bab Dubai(airport) is goed te doen (afh. van verkeersdrukte: een uurtje)
De voorzieningen zijn sfeervol en kwalitatief prima. Wij waren er in December dus hadden we, voor Nederlanders, een prima temperatuurtje.
Aan het eind van de middag komt er een valkenier voorbij als mede een kamelendrijver....
s Avonds kun je heerlijk vertoeven op het boventerras waar je lekkere hapjes kunt eten, een drankje kunt doen én een lekker waterpijpje klaar kunt laten maken (aanrader!!! ook voor beginners).
Ontbijt- en overige restaurant faciliteiten zijn prima.

Datum van verblijf: december 2018
Ziad S, Executive Assistant Manager - Operations van Bab Al Shams Desert Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2019

Dear hermworp,

Thank you very much for taking the time to post this amazing review. We are flattered to learn that you had enjoyed your overall experience with us.

We appreciate your comments on our breakfast offerings and facilities of our restaurants.

Here in Bab Al Shams, we do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We love taking care of every small detail and ensure that we turn moments into memorable memories for our guests.

Thank you once again for complementing our facilities and services and recommending it to other readers.

We look forward to welcoming you back at the soonest.

M: +971 56 224 7124

Beoordeeld op 5 januari 2019 via mobiele applicatie

Desert Resort Bab Al Shams is een vijf sterren Resort op z’n eigen manier. Je krijgt hier een gave indruk van de Arabische cultuur. Hierbij moet wel gezegd worden dat eten en drinken in het hotel prijzig is. Een aanrader is het Indiase restaurant waar Safaruz een geweldige gastheer is.

Datum van verblijf: januari 2019
Ziad S, Executive Assistant Manager - Operations van Bab Al Shams Desert Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Dear 317larst,

Thank you for your perfect rating further to your recent stay here at Bab Al Shams Desert Resort & Spa. We appreciate the time you have taken to share such a wonderful review towards your entire experience.

We are glad to know that you enjoyed your stay with us and that we left such a good impression upon you. Your flattering remarks about the service rendered by our colleague Sarfaraz during your dinner in Masala Restaurant will surely be passed on to them.

Thank you once again and we look forward to welcoming you back to Bab Al Shams and retain you as its fan.

M: +971 56 224 7124

Beoordeeld op 7 juni 2018 via mobiele applicatie

Het personeel is hartstikke vriendelijk: Anees, Khadir, Ali, en veel meer. Een geweldig uitzicht vanuit het hotel en zwembad. Een echte aanrader is het restaurant Fi Al Hadheerah waar je met een golfkarretje naar toe wordt gebracht. Het enigste wat je hier hoeft te doen is genieten en je eten naar binnen werken

Datum van verblijf: juni 2018
Reuben M, General Manager van Bab Al Shams Desert Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2018

Dear Thom,

Thank you for sharing your experience online following your recent stay at Bab Al Shams.

I am delighted to read that we have met your expectations in most aspect of our services and that you left our resort fully satisfied.

I do appreciate your kind recommendation of Al Hadheerah Restaurant.

Furthermore, I am pleased to read your positive comments with regards to the quality of service provided by our staff members particularly Anees, Khadier and Ali. Indeed, our team is very much committed to serve with sincerity, care and passion, creating amazing experience and everlasting memories

Thank you once again and we look forward to welcoming you back soon!

Regards,

Reuben Mifsud | Cluster General Manager
Meydan Hotels & Hospitality
T: +971 4 381 3122
M: +971 56 505 2251
Email: Reuben.Mifsud@meydanhotels.com

Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Zalig hotel in de woestijn. Een heerlijk rustpunt na een aantal dagen in downtown Dubai te hebben doorgebracht. Lekker eten met voldoende variatie, mooi groot zwembad, ruime authentieke kamers, heel vriendelijk en behulpzaam personeel en heel proper.

Datum van verblijf: januari 2018
Reuben M, General Manager van Bab Al Shams Desert Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Dear 5eveliend,

Thank you for your perfect rating further to your recent stay at Bab Al Shams.

We are glad to read that we have exceeded your expectations in all aspects and that you had an enjoyable experience with us.

We look forward to welcoming you again soon and retaining you as a fan of Bab Al Shams Desert Resort & Spa.

Regards,

Reuben Mifsud | Cluster General Manager