“Echte aanrader!”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: The Marina
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste Indiase restaurants sinds tijden, alles was lekker, de mango lassi en het brood zijn echt top!
Gezellig plekje ook buiten

Datum van bezoek: augustus 2021
Zafran Indian Bistro, Marketing van Zafran Indian Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Bedankt voor de mooie recensie, 74nienc. Ons team zal blij zijn om uw vriendelijke woorden te lezen!

Regards,
Team Zafran

13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de Marina Mall bij dit Indiase restaurant beland. Het terras was helaas nog gesloten in verband met de hoge buitentemperatuur maar zal per half oktober openen.

Het eten was erg lekker en we werden goed geadviseerd bij de keuze van het gerecht. Met name over de hoeveelheid.

Ondanks het lekkere eten kregen we wel het gevoel dat we weg gekeken werden doordat er alweer nieuwe klanten stonden. Tevens was er een overkill aan personeel ten opzichte van het aantal klanten. We werden overigens wel vriendelijk ontvangen door de Trainee-gastheer.

Datum van bezoek: oktober 2019
16 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten bij Zafran, gelegen op de 1e verdieping van de Marina Mall, vanaf buiten te bereiken pal aan het water. Heerlijk Indiaas eten, men noemt zich contemporary maar het eten is echt traditioneel: kebabs, curries, naan, .....
De locatie en de achtergrondmuziek zijn wel contemporary: als je kiest voor buiten zitten dan kijk je uit over de Marina, heerlijk! En dan hoor je Lounge muziek, hier kun je echt onthaasten.
Over de kwaliteit van het eten kan ik kort zijn: helemaal in orde. Tegen zeer schappelijke prijzen, je realiseert je ineens dat dat ook kan in Dubai.
Een ‘must eat’ als je in de buurt van JBR of de Marina bent en van Indiaas houdt.

Datum van bezoek: november 2018
5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier voor de tweede keer geweest. 2x echt goed. Het enige minpunt is misschien dat de sfeer in het restaurant net iets beter zou kunnen zijn. Andere verlichting zou wonderen doen denk ik.

De bediening is goed. Het eten erg lekker.
Wij waren met vijf personen en hebben 3 starters (plates) besteld om te delen.
Daarna nog drie hoofdgerechten.
Dit was echt genoeg voor vijf personen.
Met de drankjes erbij waren de kosten 725AED.

Mocht ik nog eens in Dubai komen en hier in de buurt zijn dan ga ik zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2018
20 april 2017 beoordeeld

Eigenlijk is de titel niet helemaal fair, naast de lekkerste mango lassi (die gebrek aan een wijntje volledig deed vergeten) was dit een overheerlijke maaltijd. De tandoori king prawns als absoluut hoogtepunt maar ook de curry en (alle) side dishes zeldzaam lekker. Geen gedoe qua presentatie, geen bizarre porties maar indiaas zoals je het graag eet. En een buitengewoon vriendelijke en service gerichte bediening. Heerlijk menu, ontspannen sfeer en nog 1 mango lassi....

Datum van bezoek: april 2017
Nadia S, Public Relations Manager van Zafran Indian Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2018

We couldn't be happier to receive such a warm and appreciative review! Thank you for your valuable feedback and recommendation as it's the satisfaction and happiness of guests as you who inspire us to maintain the high quality of our food and services. We will pass on your kind comments to our team as motivation to continue delivering the best food and service possible. We hope to see you again soon!

team Zafran

Reizigers die Zafran Indian Bistro bekeken, bekeken ook

Dubai, Emiraat Dubai

In Zafran Indian Bistro geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.