17 personen bekijken dit hotel
Priceline
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 14 januari 2022 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel, het ontbijt is top! Hotelkamer ziet er zeer netjes en verzorgd uit! Met de taxi naar Dubai Mall is maar 10 minuutjes. Het hotel ligt heel centraal! Het zwembad is niet groot maar goed te doen! We hebben dus een hele leuke onbezorgde vakantie gehad!

Kamertip: Geen tips!
Datum van verblijf: januari 2022
Hakan Ozel, General Manager van Shangri-La Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2022

Dear Culture34494592891,

Thank you for taking your precious time to write and share your experience with us on TripAdvisor following your recent stay at Shangri-La Dubai.

We are delighted to read that you enjoyed your overall stay and were satisfied with our hospitality during your visit. Your positive feedback about your guest room experience and leisure facilities is thoroughly appreciated. We aim to delight and provide all our guests with the highest standards of service and hospitality and our people are our most valued assets. It is through comments such as yours do we all, strive to provide service straight from the heart.

Thank you for your kind words, it was our pleasure to take care of you. We are looking forward to welcoming you back at Shangri-La Dubai in the near future.

Yours sincerely,

Beoordeeld op 20 november 2021 via mobiele applicatie

Bij Shangri-La weet je vanaf de eerste ontmoeting op de luchthaven dat je een uitzonderlijke ervaring zal hebben. Eens aangekomen in het hotel wordt je onmiddellijk verwelkomt en zonder wachten direct naar de kamer gebracht. Check in op je eigen kamer met persoonlijke welkomstbrief. Nadien blijft de gastvrijheid je ondanks de vele bezoeken aan top hotels over de ganse wereld je verbazen. It’s great coming home @Shangri-la

Kamertip: Boek horizon clubroom Horizon rooms hebben toegang tot club lounge en zwembad en terras op verdiep 42
Datum van verblijf: november 2021
Hakan Ozel, General Manager van Shangri-La Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2021

Dear DVVLAP,

Our sincere thanks for your patronage at Shangri-La Hotel, Dubai and taking your precious time to share your wonderful review on TripAdvisor. It is indeed our pleasure to see our valued and loyal guests such as yourself returning back to us for another great holiday experience.

We are delighted to read that this time around, your stay was exquisite and that we were able to make you feel at home. Your kind compliments on the hospitality of our people and the services in general are indeed rewarding. At Shangri-La, we are obsessed with delivering heartfelt hospitality to our guests, creating moments of joy that truly matter.

It was a great privilege for us to take care of your stay and we are certainly looking forward to your next visit at Shangri-La Hotel, Dubai in the nearest future.

With warm regards,

Beoordeeld op 18 oktober 2021

Wat een fantastisch hotel met super vriendelijke personeel. Hotel is heel schoon, kamers worden uitgebreid schoongemaakt. Ontbijt is gevarieerd. Je hebt keuzes genoeg. Als je op zoek bent naar een goed hotel dan moet je zeker Shangri-La boeken!

Datum van verblijf: oktober 2021
Hakan Ozel, General Manager van Shangri-La Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2021

Dear Meander254374,

Thank you very much for taking your precious time to write and share your review of your recent Shangri-La Hotel, Dubai experience on TripAdvisor.

We are very delighted to read your comments you have labelled as “fantastic hotel with super friendly staff” and happy to read that you enjoyed our services, along with the hospitality of our colleauges. It is encouraging comments such as yours that we are able to keep ourselves motivated to deliver the highest quality of standards and service excellence to our guests. Thank you for your praise, it was a great privilege for us to take care of your stay.

We certainly look forward to welcoming you back at Shangri-La Hotel, Dubai in the not-too-distant future.

With best regards,

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Twijfel je ik zou zeggen doen. Geweldig ruim opgezet hotel in een geweldige buurt. Je bent niet verplicht om in je hotel te eten. In de straat zijn er tal van eet gelegenheden en een supermarkt pal aan de overkant. Shuttle naar Dubai Mall. Geweldig ruim en schoon opgezet zwembad. Tussendoor krijg je koude handdoek voor wat verkoeling. Genoeg plek voor iedereen. Je krijgt ook tussendoor wat te drinken. Ontbijt is fantastisch echt super goed en wat een kwaliteit en diversiteit. Geweldige locatie logeren is hier een feestje. Hotel lijkt vanaf de buitenkant groot en massaal maar dit is niet zo.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met hele mooie kamers.
Van alle gemakken voorzien met goede bedden.
Ontbijt is zeer uitgebreid en ze hebben heel mooi zwembad.
Ze hebben ook een shuttle naar Dubai mall, op regelmatige tijden.
De prijzen voor de drankjes vind ik aan de hoge kant.
Maar verder niets op aan te merken en ca 15 minuten van de airport

Datum van verblijf: oktober 2018
Hakan O, General Manager van Shangri-La Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Beste fred p,

Onze hartelijke dank voor uw patronage bij Shangri-La Hotel, Dubai en voor het nemen van uw waardevolle tijd om uw gedetailleerde feedback op TripAdvisor te posten.

Shangri-La Hotel, Dubai bedient al 15 jaar onze dierbare gasten. Wij geloven dat onze zorgzame, attente, anticiperende en natuurlijke Aziatische service recht uit ons hart komt en ons anders maakt. We zijn allemaal blij om te horen dat je een fijn verblijf bij ons hebt gehad.

Bedankt voor het delen van uw ontbijtervaring. Onze chef-koks werken onvermoeibaar om ervoor te zorgen dat ons ontbijtaanbod, variëteit en kwaliteit alle smaakpapillen en dieetwensen aankan. In Dunes Café bieden we zelfs een scala aan keukens aan, variërend van internationale tot gespecialiseerde thema's zoals Arabisch, Indiaas, zeevruchten en meer. Ik raad Shang Palace, ons kenmerkende Chinese restaurant en Hoi An, ons bekroonde Vietnamese restaurant de volgende keer dat je in Dubai bent, ten zeerste aan.

Het Shangri-La Hotel, Dubai ligt op slechts 15 minuten van Dubai International Airport en tien minuten van het World Trade Center, Dubai International Financial Centre, Downtown Dubai en Burj Khalifa. Ons hotel is gunstig gelegen, terwijl het u in de buurt van de meeste oriëntatiepunten en amusementslocaties van de stad plaatst en wat het nog handiger maakt, is dat onze pendelbussen om het uur elk uur rondreizen maken.

We hebben uw opmerkingen genoteerd, dit is een kans voor ons om onze normen verder te verbeteren. We kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen als een kans om uw verwachtingen voor uw volgende bezoek aan Shangri-La Hotel, Dubai in de nabije toekomst te overtreffen.
Laat het ons weten als we u van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groeten,
Hakan Ozel, General Manager