Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
Hotels.comUS$ 156
PricelineUS$ 156
ZenHotels.comUS$ 172
Beoordeeld op 27 mei 2021 via mobiele applicatie

Rodolfo gridinsha and charie cleaned the room very good. Het werd mooi op tijd gedaan. We kregen ook dagelijks water wat ook heerlijke extra service was. Uitzicht is wel wat minder maar we waren ook op de 3 e verdieping

Datum van verblijf: mei 2021
Dusit Thani Dubai, Marketing van Dusit Thani Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2021

Dear Roger,

Thank you for sharing your feedback with us on Trip Advisor.
We are delighted to know that you had a nice stay at Dusit Thani Dubai. Your compliments for services from Rudolfo, Charie and Gidhinsha are very rewarding. They are grateful for your appreciation.
We look forward to seeing you again soon.

Yours,
General Manager

Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, vakkundig en vriendelijk personeel, vlakbij metro station, vlakbij Burj Khalifa, mooi dakterras met zwembad, goede Wifi op kamers, zeer uitgebreid en lekker ontbijt! Een oase can rust met alle comfort!

Datum van verblijf: juli 2018
Prateek K, General Manager van Dusit Thani Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Dear Ingetje1234,

Your kind words are greatly appreciated. It will be our pleasure to welcome you back in the near future.

Beoordeeld op 2 november 2017

Uitstekend en net hotel, kundig en vriendelijk personeel die niets teveel vinden als je een vraag hebt. Zeer behulpzaam, attent en pro-actief.

Ligging van het hotel in een rustige buurt met het metrostation op loopafstand! Aanrader

Datum van verblijf: oktober 2017
Prateek K, General Manager van Dusit Thani Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2017

Dear Rick21558,

Thank you for choosing Dusit Thani Dubai as your preferred hotel. It truly warms our hearts to know that we were able to provide you quality service. We hope that we have the great pleasure of hosting you again in the future.

Beoordeeld op 7 april 2017

Zeer degelijk hotel van de bekende keten met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideaal gelegen nabij Dubai Mall en Burj Khalifa met regelmatige navettes. Keuze voor kamers met zicht op Burj Khalifa. De andere zijd kijkt uit op een brede laan en de zee.

Datum van verblijf: maart 2017
Prateek_Kumar, General Manager van Dusit Thani Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2017

Dear Duikerroger,

We thank you for your kind words of appreciation about your recent experience with us. It will certainly be our pleasure to welcome you back in the near future.

Beoordeeld op 17 februari 2017 via mobiele applicatie

Dusit Thani Dubai is een prettig hotel om te verblijven. De bekende Thaise gastvrijheid is overal te voelen. Kamers zijn ruim en comfortabel. Restaurants (ook voor ontbijt) zijn prima. The Benjarong verdient een speciale vermelding voor de authentieke Thaise gerechten. Ligging t.o.v. de diverse bezienswaardigheden is prima. Het hotel biedt shuttle service naar Dubai Mall en andere bezienswaardigheden liggen een kort (en goedkoop) taxi ritje weg. Ik beveel dit hotel van harte aan.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde alleen
Prateek_Kumar, General Manager van Dusit Thani Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2017

Dear BVA2701,

We thank you for your high recommendations and kind words of appreciation about your recent experience with us. To welcome you back in the near future would be our true pleasure.