Beoordeeld op 10 februari 2020

Dit hotel serveert heerlijke lokale gerechten (in het Al Dana restaurant, complimenten aan het keukenteam!) en heeft vooral het meest klantvriendelijk personeelsteam dat we ooit ontmoetten! Letterlijk iedereen is attent en vraagt ook soms expliciet of er nog meer is dat hij/zij voor je kan doen. Tijdens het (overigens erg uitgebreid en lekker) ontbijt ontving ik een kleine tevredenheidsenquête. Ik beoordeelde het hotel met 9/10 en legde ook uit dat ik geen 10/10 gaf omdat er bij de boeking intern iets (naar mijn mening) fout gegaan was waardoor we geen IHG reward points ontvingen. De verantwoordelijke, Raquel, stond enkele minuten later aan onze tafel om dit voorval door te spreken. Ze zette dit meteen recht zodat we onze IHG reward points toch nog kregen! We werden ook iedere dag opnieuw hartelijk verwelkomd in het restaurant door het hele team, maar speciaal ook door de uiterst professionele Raquel en door de vriendelijke restaurant manager Osama Soliman, die ons zelfs een schaal vol vers fruit schonk. Ook het schoonmaakteam, de supervisor Sabin en zijn medewerkers Mani en Ripon, en de medewerkers aan het zwembad kweten zich uiterst vriendelijk en bekwaam van hun taken. We voelden ons echt verwend! Deze oprechte extra (klant)vriendelijkheid vonden we zeker een positieve review waard! Als dank aan het hele team, maar ook omdat we toekomstige vakantiegangers ditzelfde genot gunnen!

Datum van verblijf: februari 2020
CPD_Apartments, General Manager van Crowne Plaza Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Dear Explorer,

Greetings from Crowne Plaza® Dubai and thank you for taking the time to share your stay's feedback.

We are delighted that our staff managed to make your stay a superb one. We take great pride of the five star service our staff constantly deliver.

I will be pleased to share your comments with the team.

Thank you for your recommendation and we hope to welcome you back again soon.

Khaled Zaki
Area General Manager

Beoordeeld op 22 augustus 2018

Goed hotel, enkele dagen verbleven voor zakelijke doeleinden. Kamers zijn netjes en schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Van drukte ivm disco geen last gehad. Nadeel is wel dat de bar niet rookvrij is.

Kamertip: Vraag naar kamer aan voorzijde; zicht op city center
Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Crowne Plaza D, Quality Manager van Crowne Plaza Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2018

Beste 338mark,

Bedankt dat u Crowne Plaza® Dubai hebt gekozen en een beoordeling van uw verblijf op TripAdvisor hebt gedeeld.

We zijn blij dat je een uitstekende tijd hebt gehad in het Crowne Plaza Dubai!
Bedankt voor je opmerkingen over het team en de kamer.

We streven elke dag naar het leveren van voorbeeldige gastervaringen.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

Oprecht,
Ankita Prasad
Quality Manager, Crowne Plaza® Dubai

Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel met name de damens in de clublounge.

De " clubkamers" zijn ruim en erg rustig.
Goede bedden en douche ( inrichting mischien gedateerd)

Club lounge serveert uitstekend ontbijt en drankjes en snacks tijdens het borreluur.

Hotel ligt 15 minuten van de luchthaven en dichtbij de Mall of Dubai.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Crowne Plaza D, General Manager van Crowne Plaza Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2018

Dear kooring,
Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay on Tripadvisor.
I will be pleased to share your wonderful feedback with the management team and staff.
Thank you for your recommendation and we look forward to having you back again soon.

Beoordeeld op 12 mei 2017

Tijdens mijn verblijf in Dubai koos ik voor dit hotel. Het hotel is goed maar zeer druk, ook wegens de aanwezige disco. De toegang (receptie) tot het hotel is via een zeer hoge roltrap.Het personeel aan de receptie is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. De kamers zijn ruim en goed voorzien van alles. Er is een gevulde minibar en elke dag krijgt men vers fruit aangeboden op de kamer. De hygiëne is uitstekend. De badkamer is goed maar voor mij ontbreekt een afzonderlijke douche. Het ontbijt was uitstekend en zeer uitgebreid, de eetzaal is wel druk. Ik kan dit hotel aanbevelen.

Kamertip: Neem een kamer met zicht op de skyline.
Datum van verblijf: mei 2017
Crowne Plaza D, General Manager van Crowne Plaza Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2017

Dear Freddy V,
Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for taking the time to write a review here on Tripadvisor.
We are pleased to note that you had an overall enjoyable stay. I will be delighted to share your feedback with the team.
Thank you for your recommendation and we definitely look forward to having you again soon.

Beoordeeld op 17 maart 2016 via mobiele applicatie

Lawaaierig hotel. Goede faciliteiten en vriendelijk personeel. Kn de rij staan voor het ontbijt en continu herrie. De club is rokerig en benauwd. De kamers doen wat ouder aan. Stevig aan de prijs voor wat je krijgt. De service is wel uitermate vriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Crowne Plaza D, General Manager van Crowne Plaza Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2016

Dear “Jenapeku”,
Thank you for writing a review of your stay at Crowne Plaza® Dubai here on Tripadvisor.
Please note that your feedback will not go unnoticed but will be shared with the management team and staff.
We strive to get better every time in order to provide our valuable guests such as you something to look forward to.

In the meantime, we hope to welcome you back soon as we continue to upgrade our products and services.