TripAdvisor

3 beoordelingen
vanaf 59,00 US$
vanaf 180,00 US$
Beoordeeld op 12 maart 2019

Je wordt netjes opgehaald in je Hotel en in een Toyota met (in ons geval 4 anderen) naar een verzamelpunt in de woestijn gereden. Hier krijg je een uur om (tegen extra betaling)met een Quad door een afgesloten stukje woestijn te crossen. Wij hebben ons beperkt tot kijken en ook het is leuk om te zien hoe mensen zich vast rijden of anderen net ontwijken.
Vervolgens een uurtje over de zandheuvels.crossen. Vonden wij het leukst.
Daarna werden we afgezet bij een omheind kamp waar je een rondje op een kameel kon rijden, je kon verkleden als Arabier en je handen kon laten beschilderen met Henna.
Je krijgt een barbequemaaltijd met frisdrankjes terwijl je naar een buikdanseres en vuurspuwers kunt kijken.

Daarna werd je weer je weer teruggebracht naar je hotel. Er zijn ongelooflijk veel aanbieders van dit pakket maar m.i. hebben ze allemaal hetzelfde programma.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 11 maart 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Woestijnsafari in Dubai

Goed georganiseerd, leuk en afwisselend programma. Echte woestijn ervaring met auto, quad, kameel en goed verzorgde bbq.
Speciale dank aan onze chauffeur Nujeeb!
Aanrader

Beoordeeld op 4 maart 2019

Wel een tourist trap, maar de jeep safari door de woestijn is echt spectaculair. Op de site kun je kameel rijden, quad rijden en er is een winkel voor souvenirs en kokosnoten. De safari op zachte banden met een 4x4 is een behoorlijke thrill ride, waarbij je verwacht dat de auto echt omkiept!
tijdens onze sessie reed de chauffeur zijn achterband eraf. dus het gaat er ruig aan toe.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 26 februari 2019 via mobiele applicatie

van te voren hadden we echt onze bedenkingen. Is het niet te toeristisch, vervelen we ons niet, is dat dune bashen niet te heftig etc etc. Maar uiteindelijk hebben we een geniale tijd gehad. Het boeken en ophalen ging professioneel en onze gids was ontzettend aardig. Hij reed ook prettig, niet te heftig! Het dune bashen was echt leuk en dat terwijl mijn moeder een slechte rug heeft. Daarna ga je naar het kamp. Alle activiteiten zijn aanwezig, wc’s zijn prima en de barbecue vonden we goed. De shows zijn leuk en al met al vloog de tijd voorbij. Natuurlijk toeristischer wordt het niet, maar het is toch een hele leuke ervaring. Ook met kleine kinderen of wanneer je niet goed ter been bent een top beleving.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 11 januari 2019 via mobiele applicatie

Dit is vooral voor de toeristen georganiseerd. In een luxe 4x4 ,gewoonlijk toyotas rijd je een half uurtje door de woestijn tot er even wordt gestopt op de top van een duin om daar de zonsondergang mee te maken. Daarna ga je in de woestijn naar een afgebakende ruimte waar een bbq op je staat te wachten. Op een centraal podium geniet je ondertussen van een danser een vuurspuwer en een buikdanseres. Je kan er op een kameel rijden,je in de plaatselijke klederdracht steken, je arm met henna laten versieren en een waterpijp roken. Je wordt om 15 u aan je hotel opgehaald en omstreeks 21 u word je daar terug gedropt. Alles bij mekaar een leuke activiteit.

Datum van activiteit: januari 2019