TripAdvisor

3 beoordelingen
vanaf 59,00 US$
vanaf 180,00 US$
Beoordeeld op 26 februari 2019 via mobiele applicatie

van te voren hadden we echt onze bedenkingen. Is het niet te toeristisch, vervelen we ons niet, is dat dune bashen niet te heftig etc etc. Maar uiteindelijk hebben we een geniale tijd gehad. Het boeken en ophalen ging professioneel en onze gids was ontzettend aardig. Hij reed ook prettig, niet te heftig! Het dune bashen was echt leuk en dat terwijl mijn moeder een slechte rug heeft. Daarna ga je naar het kamp. Alle activiteiten zijn aanwezig, wc’s zijn prima en de barbecue vonden we goed. De shows zijn leuk en al met al vloog de tijd voorbij. Natuurlijk toeristischer wordt het niet, maar het is toch een hele leuke ervaring. Ook met kleine kinderen of wanneer je niet goed ter been bent een top beleving.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 11 januari 2019 via mobiele applicatie

Dit is vooral voor de toeristen georganiseerd. In een luxe 4x4 ,gewoonlijk toyotas rijd je een half uurtje door de woestijn tot er even wordt gestopt op de top van een duin om daar de zonsondergang mee te maken. Daarna ga je in de woestijn naar een afgebakende ruimte waar een bbq op je staat te wachten. Op een centraal podium geniet je ondertussen van een danser een vuurspuwer en een buikdanseres. Je kan er op een kameel rijden,je in de plaatselijke klederdracht steken, je arm met henna laten versieren en een waterpijp roken. Je wordt om 15 u aan je hotel opgehaald en omstreeks 21 u word je daar terug gedropt. Alles bij mekaar een leuke activiteit.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Wel redelijk toeristisch, maar niet opdringerig ofzo. Het crossen met de 4x4 door de duinen (de chauffeur reed, kan je niet zomaar zelf) was cool. De kids vonden dat zeer leuk. De barbecue was was wat massaal, maar prima verzorgd. Ook nog waar aan sandboarden gedaan, klein rondje op een kameel gereden en eet waren quads die je kon huren voor een rondje door de woestijn. Al met al geslaagde dag.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Super ervaring om mee te maken in je leven. Mijn kinderen zijn 6 en 11 jaar oud. Ze vonden de stunt rijden op de rode zand de leukste atractie tot nu toe wat wij hebben gedaan. Wij haden red sand tour geboekt via agency in de hotel en dat ging super makkelijk. We zaten samen met een andere gezin in de toyota land cruiser, we moesten nog ongeveer 1 uur rijden vanuit bussines bay area om naar de woedstijn te rijden. Daarna begon de stunt, de chaufeur was wel ervaren en goed. De kinderen begon te gillen van blij, ze wilden nog meer stunten. Maar andere kind van andere gezin was ziek geworden na ongeveer 15 minuten rijden. Bbq was super, eten was lekker en de show was OK.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Woestijnsafari in Dubai

De woestijntrip was vreselijk!! Je zit 5 min in de auto in de woestijn zelf. Voor de kamelenrit moet je eerst in een rij van honderden gaan wachten. Hetzelfde geldt voor de drankjes en hapjes. Het eten is abdoluut niet lekker, heel weinig en onhygienisch. Ze trekken pakistanen en hindoestanen voor en als westerling heb je dikke pech!! Mensen dringen voor in de rij en hun eigen volk krijgt als eerste te eten. Kortom, je bent 5 uur op een plek waar je na 10 min het wel gezien hebt. Absolute afrader!! De woestijn zelf is wel mooi om te zien, maar absoluut niet met oplichtersorganisaties als phoenix, happy adventures tourism etc. Bespaar je geld

Datum van activiteit: december 2018