Google
vanaf 119,00 US$
vanaf 138,00 US$
vanaf 45,00 US$
Beoordeeld op 28 mei 2021 via mobiele applicatie

Geweldige ervaring die je echt zelf moet mee maken! De adrenaline van de quad was geweldig en wat een vriendelijke Kamelen

EdelleDeci, Guest Relations Manager van OceanAir Travels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2021

Dear TimF,

Thank you for taking the time to share your feedback, it is always great to hear that our guests enjoy their experiences with our team.

Our staff members take their roles in our industry seriously and try their very best to provide that quality experience that you expect.

We are happy that it was reflected on your visit.
If you're travelling again here soon, don’t hesitate to call us.

Best Regards

Beoordeeld op 26 mei 2021

Dit was echt een supergave ervaring. We werden keurig opgehaald bij ons hotel door Ashraf en onderweg vertelde hij ons allerlei interessante dingen over Dubai. Bij de eerste stop konden we quad rijden en vooral onze zoon keek hier erg naar uit. Hij wilde het liefste de rest van de middag op de quad blijven rijden ;-)
Hierna gingen we door naar de woestijn. Een bijpassend muziekje erbij en gaan met die SUV! Alsof je in een achtbaan zit (maar dan wel wat comfortabeler uiteraard)!! Toen een stop waarbij we konden sandboarden. Ashraf legde het goed uit en de kids hadden het zo onder de knie.
Hierna nog een stukje door de woestijn en zo op het gemak richting de kamelen en het eten. Ashraf heeft een hoop leuke foto's gemaakt en maakt er echt een hele unieke ervaring van!
De kamelenrit was leuk en ook het avondprogramma met eten en dansers was super om te zien. Wellicht kunnen ze wat aan de geluidsinstallatie doen maar dat is echt het enige dat we als opmerking kunnen bedenken.
Als je in Dubai bent, is dit echt iets wat je moet doen!! Het is allemaal heel goed geregeld en een hele goede prijs/kwaliteitverhouding.

Datum van activiteit: mei 2021
EdelleDeci, Guest Relations Manager van OceanAir Travels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2021

Dear Valued Guest,

Warm Greetings from OceanAir Travels!

Knowing that you had a great experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us.

Thank you for choosing OceanAir Travels to arrange the Evening Desert Safari trip for you. We very much enjoyed arranging the tour for you as much as you enjoyed your visit.

Hopefully we can have you again as a guest soon!

Kind Regards

Beoordeeld op 6 mei 2021 via mobiele applicatie

Super!!! De begeleider was geweldig en wat een ervaring, echt een aanrader. Het eten was ook heel lekker, en onbeperkt.

Beoordeeld op 17 april 2021 via mobiele applicatie

Dit kan niet missen als je in Dubai komt! Fahad is de gezelligste gids/chauffeur, vraag naar hem :) Dankzij hem hebben we er een te gekke dag van gemaakt.

Datum van activiteit: april 2021
Beoordeeld op 2 april 2021 via mobiele applicatie

Top dag gehad en vooral dankzij ansari. De quad rit door de dessert was top gergeld en hoe ansari als een ervaren chauffeur ons alles vertelt was erg leuk

Datum van activiteit: april 2021