TripAdvisor

Keukens: Aziatisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Discovery Gardens
20 april 2017 beoordeeld

Het restaurant is gevestigd in het Movenpick Battuta Gate hotel. Je moet hier gegeten hebben als je van lekker eten houdt. Wij hadden gekozen voor een all in arrangement waarbij je van alles van de kaart mag bestellen een aantal dranken zit in het arrangement. De kwaliteit is zeer goed daar is totaal niets op aan te merken ook de bediening is vriendelijk en niet opdringerig je kan er gerust de gehele avond heel prettig dineren in een sfeervol restaurant.

Datum van bezoek: april 2017
Ibn Battuta Gat... H, General Manager van Shanghai Chic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2017

Dear Aad,

Thank you for sharing your review on TripAdvisor.

I was very pleased to read that you enjoyed your dining experience at Shanghai Chic restaurant through your all-inclusive package. I was also delighted to read that you appreciated the friendly service extended by our employees.

Thank you for your recommendation and we look forward to welcoming you back to the restaurant soon.

Maurice de Rooij

5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je alleen reist is het soms fijn om een restaurant tegen te komen waar je op een fijn tempo allemaal gerechten kan proeven.
Werkelijk een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2016
Ibn Battuta Gat... H, General Manager van Shanghai Chic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2016

Dear Mr. Sanderv,

Thank you for taking the time to reflect on your dining experience at Shanghai Chic.

I was delighted to read that you enjoyed your dinner with a special mention to the variety of dishes available to try on the Unlimited Tasting Menu.

Once again, thank you for the five-star rating and we look forward to welcoming you back to Shanghai Chic again soon.

14 april 2016 beoordeeld

Heel leuk restaurant, mooie ambiance, goede service en heel vriendelijk personeel
Verrassend concept, je kan voor 1 bedrag van alles kiezen wat op de kaart staat, het zijn ook wat kleinere porties, waardoor je ook meerdere gerechtjes kan uitproberen. Gerechten zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook super heerlijk. Mijn complimenten aan Chef Pele.
We zijn heel gastvrij bediend door o.a. Lhee en Donna. Zeer open persoonlijkheden, waardoor je al snel een gezellig gesprek met ze kunt voeren.
Ze zijn een aanwinst voor het restaurant. Tijdens ons verblijf in het hotel hebben we dit restaurant 3x bezocht. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2016
Ibn Battuta Gat... H, General Manager van Shanghai Chic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2016

Dear Nathalie,

Thank you for sharing your review about your experience at Shanghai Chic.
I was delighted to read that you enjoyed your Unlimited Tasting Night experience at Shanghai Chic and that our staff were able to make your time at the restaurant as enjoyable as possible. Please rest assured, I shall personally be sharing your kind comments with Chef Pele, Lhee and Donna as well as the entire team.

Thank you for your recommendation and we look forward to welcomiong you back to the restaurant soon.

19 december 2015 beoordeeld

Heel lekker gegeten, super vriendelijke bediening, en een leuke verrassing gekregen toen ze hoorde dat ik die week jarig was!

Datum van bezoek: december 2015
Dxb84, General Manager van Shanghai Chic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2015

Geachte Gast,
Hartelijk dank voor uw fantastische review over uw diner ervaring in Shanghai Chic restaurant.
Ik ben erg blij om te lezen dat ons team er wederom voor heeft gezorgd u als gast heeft genoten van uw bezoek en dat zij door een kleine attentie ervoor gezorgd hebben dat uw verjaardag toch weer een klein beetje specialer is geworden.
We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen tijdens u volgende reis naar Dubai.

4 maart 2015 beoordeeld

Het aanbod inclusief alcoholische dranken is aan te bevelen. Los van de prijs van 299 Dirham is datgene wat geboden wordt van uitzonderlijke klasse. Maak vooral zelf geen keuze en laat je verrassen.

Datum van bezoek: februari 2015
Michael N, General Manager van Shanghai Chic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2015

Beste Joop
Bedankt voor het delen van uw beoordeling op uw maaltijd in Shanghai Chic.
Ik was erg blij om te lezen dat u genoten van uw bezoek aan een dergelijke omvang en dank u voor uw aanbeveling.
We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel terug.
Vriendelijke groeten,
Michael Nugent

Reizigers die Shanghai Chic bekeken, bekeken ook

Dubai, Emiraat Dubai
Dubai, Emiraat Dubai

In Shanghai Chic geweest? Deel je ervaringen!