Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Dit hotel ligt buiten het centrum van Dubai. Ruime en nette kamer. Zeer vriendelijke medewerkers. Ann het onthaal zou het beter kunnen. Vier maal gevraagd om de batterijen van de kluis te vervangen. Kluis niet kunnen gebruiken. In de schrijving was te lezen: pantoffels en badmantels beschikbaar. Hellaas was het anders. Ruim uitgebreid ontbijt. Op het dak bevinden zich een klein zwembad en een ruime fitniszaal. Het hotel ligt op 5 minuten wandelafstand van de metrohalte nr 13 (Dubai Airport) Met de groene lijn tot Union station en vervolgens de rode lijn tot Dubai Mall kan u vlot de bekende bezienswaardigheden bereiken. Wij kochten een dagkaart voor 22 Dirham/persoon.
Medewerkers spreken Engels.
Er is een wisselkantoor op 100 meter van het hotel. Goede koers. Enkel met paspoort!

Kamertip: Vraag een kamer met zicht op de zithoek gelijkvloers. Zeer rustig.
Datum van verblijf: september 2019
TGPHExe_Office, General Manager van TIME Grand Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2019

Dear Mr. Raymond,
We appreciate sharing your wonderful feedback & so glad to hear that you enjoyed your stay with us.
It’s our pleasure to welcome you again in TIME Grand Plaza Hotel.
Please don't hesitate to call us on if there's anything we can help you with for your next trip.
Bernard Fantoli
General Manager

Beoordeeld op 22 april 2019

Het hotel is gelegen in een rustige omgeving op 15 min. van Dubai Airport.
Hierdoor ligt het niet in de buurt van de belangrijkste bezienswaardigheden zoals Burj Khalifa met Dubai Mall, Mall of The Emirates, Atlantis The Palm, Jumeirah Beach, Burj al Arab en Dubai Marina.
Enkel Dubai Creek, met de kruiden- en goud souk, ligt in de buurt.
Op een 500 tal meter van het hotel ligt wel een metrostation. Van hieruit kan je de meeste bezienswaardigheden bereiken en de rijrichting staat duidelijk aangegeven. Je betaalt 20 Dirham (ong. 5€/pp) per zone waarin je reist.

Kamertip: Hele ruime en nette kamer met alle nodige faciliteiten. Het ligbad is wel aan vernieuwing toe.
Datum van verblijf: april 2019
TGPHExe_Office, General Manager van TIME Grand Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

Dear Guest,
It’s our pleasure to welcome you again in TIME Grand Plaza Hotel.
Guzman Muela
General Manager

Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Het Time grand plaza is een middelgroot gezellig hotel niet ver van de luchthaven in de Free Zone van Dubai. Goed georganiseerd, midden in de nacht inchecken? Geen probleem. Het is schoon met mooie ruime kamers. Niets op aan te merken.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
TGPHExe_Office, General Manager van TIME Grand Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your valuable feedback and for choosing TIME Grand Plaza Hotel.

We appreciate your positive remarks about your check-in experience, how clean and spacious are rooms are and most importantly, that you have nothing to complain about. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can.

I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Beoordeeld op 24 juni 2018

Uitstekend hotel, echter werd ons een kamer aangeboden op een etage waar roken was toegestaan. En ja hoor, het stonk er behoorlijk naar de sigaretten rook. De kamer was wel erg luxe uitgerust (directie bureau met grote stoel en nog veel ruimte over voor 2 personen), Uitstekende mogelijkheid om een goed diner buffet te nuttigen voor een redelijke prijs. Uitstekend ontbijt buffet. Bezoek aan Dubai Mall zeer aan te raden met net erbuiten de Burj Khalifa (was hoogste gebouw in de wereld). s' avonds hier ook een interessante fontein show (wel erg druk om er te komen en weer te gaan - file).

Kamertip: Als niet roker zeker geen kamer op de 1-ste etage nemen. Waarschijnlijk stinken alle kamers naar rook.
Datum van verblijf: juni 2018
TGPHExe_Office, General Manager van TIME Grand Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your valuable feedback. We value your opinion as it allows us to constantly improve and focus on guest satisfaction.

We appreciate your positive remarks about our rooms and glad that you also enjoyed our breakfast and dinner buffet.We hope to have another opportunity to welcome you again in the future.

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel valt niet in de klasse groot, groter, grootst, maar doet kwalitatatief niet onder voor Al Wahda Millenium in Abu Dhabi. Kamer, service personeel, hygiëne en eten is prima. Bovendien op de bovenste ve verdieping een prima zwembad met alle voorzieningen van dien.

Datum van verblijf: mei 2018
TGPHExe_Office, General Manager van TIME Grand Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Dear Mr. Mierlo,

Thank you very much for your taking the time to share your review here on TripAdvisor following your recent stay with us.

Glad to receive your constructive and overall positive feedback. We hope you enjoyed your stay with us and we look forward to have the opportunity to welcome you again in the future.