14 personen bekijken dit hotel
Priceline
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 2 januari 2017

Wij kwamen in de ochtend rond 07.30 uur aan en konden met 30% korting gebruik maken van het ontbijtbuffet (dit is perfect!). Daarna kregen we gelijk al de kamersleutel. De kamer was zeer groot (we hadden via Expedia een gratis upgrade ontvangen) en van alle gemakken voorzien. Tevens was er voor onze zoon een extra bed bijgeplaatst. De handdoeken waren wel op basis van 2 personen, maar wij douchten iedere ochtend bij het zwembad en hadden dus geen extra handdoeken nodig. Maar deze hadden we zeker gekregen als we dit gevraagd hadden. De concierge, Fuwad, stond altijd voor ons klaar. Taxi's rijden af en aan. De ligging van het hotel in Deira is ten opzichte van Jumeirah beach, de 2 grote shopping malls, de Burj Khalifa best wel ver uit elkaar. Ondanks de soms 7 banen brede snelwegen, toch veel file rijden. Maar een hotel in het luxe deel van Dubai heeft ook andere prijzen!
Wij hadden via het hotel 2 excursies geboekt. Dit was ook prima geregeld.
Wij sliepen aan de voorkant en hebben de metro en het verkeer niet gehoord. (kamer 331).
Enige minpunt in heel Dubai, heel dun wc papier, haha!

Datum van verblijf: december 2016
DamirKartal, General Manager van AVANI Deira Dubai Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2017

Dear cvandekoot
We are glad to learn that you have enjoyed your stay and that our team members were able to assist you in exploring the city. It was nice to know that this simple gesture made your stay extra pleasant. Your feedback has been shared to the entire team including Fuwad and we all look forward to welcoming you back to the hotel soon.

Beoordeeld op 27 juni 2016

Het hotel is vlakbij een metro station. We hadden een mooie grote twee persoonskamer. De service in het hotel was erg goed. Jason, Bong, Asanka en Nisath en alle anderen stonden altijd voor ons klaar. Het hotel heeft een schoon zwembad waar je en in de zon en schaduw kunt zitten. Verder heeft het hotel een mooi terras met uitzicht op straat

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 29 mei 2016

Dit hotel is grandioos zeer goede service, heerlijk eten en ontbijt heel uitgebreid en elke dag weer andere gebakken items die de kok maakt.
Excursies kun je het beste in het hotel boeken,wij hadden het in NL gedaan maar geen succes.
de kamer was ook heel fijn de bedden prima en de douche heerlijk. goede kluis en tv en uitzicht was ook wel aardig.het is wel dicht bij de Airport dus veel vliegverkeer maar geen last van gehad.
het is maar 5 minuten lopen naar de Metro en we hadden Gold Class tickets kun je comfortabel zitten en overal uit stappen waar je maar wil voor € 10,00 24 uur reizen.
Wij gaan zeker dit jaar nog eens naar dit hotel super de super en de prijs was niet duur.

Kamertip: wij hadden kamer op 6e verdieping en uitzicht op winkel straat super locatie
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 24 februari 2016

Gemakkelijke uitvalbasis voor uitstappen.
Mooie, ruime, nette kamers.
Wegens de ligging kortbij de luchthaven hoor je 's nachts de vliegtuigen wel overvliegen, maar dit houd je niet uit je slaap.
Superlekker ontbijtbuffet/ avondbuffet

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mövenpick Hotels & Resorts
Beoordeeld op 18 oktober 2015

Een heel erg fijn hotel. We hebben er één nacht geslapen en we hadden er graag nog langer verbleven. We kwamen er 's ochtends vroeg aan, enkele uren voor de check-in tijd, en helaas was er nog geen kamer beschikbaar. We konden al wel onze tassen achter laten en mochten ook al naar het zwembad om even bij te komen van onze vlucht. Na anderhalf uur kregen we te horen dat er een kamer beschikbaar was en daar mochten we gelijk al in, nog steeds ruim voor de incheck tijd. Dat was zeer vriendelijk. De kamer was groot en schoon en het bed was groot en goed. De service was top en het personeel vriendelijk. Al met al was het een top overnachting terwijl het hotel in de lagere prijscategorieën zat. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding dus!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com