TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 18 september 2019

Gezellig en warm onthaal.
Lekkere Arabische koffie met dadels
Chocolade uurtje was ook heel lekker en een mooi gebaar van de medewerkers. Prachtig hotel in verschillende stijlen!!!

Zeker een aanrader!!!

Datum van verblijf: september 2019
Ibn Battuta Gat... H, Front Office Manager van Movenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2019

Dear StrangerBE

Thank you for the nice review on Trip Advisor and we appreciate your valuable comments
I will personally pass on your comments to Mostafa and surely they will be delighted with your wonderful review.
We do look forward to the opportunity of once again welcoming you back to Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate
Razell Anderson
Assistant Front Office Manager

Beoordeeld op 22 juli 2019

In ons hotel hebben we Mostafa ontmoet en hij gaf ons Arabische koffie, dadels en chocola.
Het smaakte heerlijk! Onze kamer is mooi en groot! Ik ben hier al geweest en heb nu mijn vriend meegenomen, omdat ik dit hotel aanraad aan iedereen vanwege de mensen en de goede hulp!

Datum van verblijf: juli 2019
Ibn Battuta Gat... H, Front Office Manager van Movenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Dear JantjeJanssen

Please allow me to reply to you in English
Thank you very much for your wonderful review here on Tripadvisor. It was a great pleasure to read, that you have enjoyed your stay with us to such extend

We are looking forward to your next arrival.

Razell Anderson
Assistant Front Office Manager

Beoordeeld op 24 mei 2019 via mobiele applicatie

Erg schoon en zeer netjes. Personeel ontzettend aardig en zéér behulpzaam. Hotel fantastisch alles echt aanwezig. Ontbijt is geweldig. Je komt daar echt niets in tekort véél te veel eigenlijk om op te noemen. Batuta mall voor de deur. Taxi binnen 1 minuut voor de deur. Regelt de portier voor je. Is niet gelegen aan het strand, maar een shuttle bus van het hotel brengt je in 10 minuten naar een prachtige strandclub waar je van alle gemakken wordt voorzien. Prachtig zwembad met daarachter gelegen het strand.

Compliments to all the staffworkers.

Regards

Datum van verblijf: mei 2019
Ibn Battuta Gat... H, Front Office Manager van Movenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2019

Dear Ikkemeerdanjij

Thank you for taking the time to post your very good feedback regarding your stay at our hotel.
We are very happy to hear that you have enjoyed your recent stay.
We do look forward to the opportunity of once again welcoming you back to Movenpick IBN batuta Gate Dubai
We are looking forward to your next arrival.

Beoordeeld op 8 april 2019

Hier nu voor de 3de maal verbleven bij aankomst werden we door een aantal mensen herkend en zeer vriendelijk ontvangen.De kamers en de bedden zijn prima.De conciërge dhr. Ola is een zeer vriendelijke en behulpzame man. Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed. Wat we nu wel als storend ervoeren was het grote tv scherm wat bij de buiten bar Moroc is geplaatst. Er kijk weinig mensen naar en het gaat ten koste van de achtergrond muziek. Verder prima naar ons zin gehad.

Datum van verblijf: april 2019
Ibn Battuta Gat... H, Front Office Manager van Movenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2019

Dear Aad S,
thank you very much for your fantastic review about your experience in our Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate.
With great pleasure have I read, that you have once again enjoyed your stay with us to such extend.
Thank you very much for your loyalty.
We hope to greet you back with us on your next visit to Dubai.

Beoordeeld op 1 april 2019 via mobiele applicatie

Wat een top hotel! Zijn 5 sterren dubbel en dwars waard. Zowel het ontbijt, lunch en vooral het dineren is een ware lust voor oog en mond. Zoveel varieteit en met zorg klaargemaakt.
De inrichting is betoverend. Met veel zorg ingericht hotel. Het oogt als een Souk (markt) maar dan geen opdringerige verkopers.
Het personeel is fenomenaal vriendelijk en behulpzaam. De kamer was geweldig. Schoon netjes en ruim. Het zwembad is super. Heerlijk rustig, schoon en goed bewaakt. Genoten van de heerlijke massage in de Spa van het hotel.
De shuttlebus naar Riva beachclub is dubbel genieten. Ten eerste ben je binnen 20 minuten aan het mooie strand van palm jumeira en onderweg geniet je van alle pracht en praal.
Voor ons een zekerheid om nog eens naar toe te gaan.

Datum van verblijf: maart 2019
Ibn Battuta Gat... H, Front Office Manager van Movenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2019

Dear janw260,
kindly allow me to reply to you in English.
Thank you very much for your fantastic review about your experience in our Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate.
With great pleasure have I read, that you have enjoyed your stay with us to such extend.
Thank you very much for highlighting our rich breakfast buffet, our Rooms, as well as the service that our team has provided.
We hope to greet you back with us on your next visit to Dubai.