“FOOD Moroccco”

Geclassificeerd als nr. 106 van 12.035 Restaurants in Dubai
Wijk: Downtown
Wijk: Downtown
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mouad Kondah was onze ober. Hele lieve jongeman. Heeft ons echt goed geholpen. Echt een aanrader. Eten was heel lekker. Kipbastilla is zeker een aanrader. Thee als afmaker om de dag mee af te te ronden

Datum van bezoek: maart 2020

26 februari 2020 beoordeeld

Vandaag gegeten bij Bab Al Mansour. Het eten was top! De service was geweldig, zeker om aan te raden! Voor herhaling vatbaar :)

Datum van bezoek: februari 2020
20 januari 2020 beoordeeld

Wij hebben daar ontbeten heerlijk gegeten en gedronken! En wij zijn geholpen door Mohammed uit Driouch.

2 januari 2020 beoordeeld

Het was super lekkere eten en heerlijke thee! Leuke sfeer met gezellige medewerkers . Amazing here..

2 januari 2020 beoordeeld

Het is een mooi huiselijke sfeer met goede service. De werknemers zijn erg gastvrij. Het eten is hier zeer goed. Zeker het eerste waar je heen moet gaan in Dubai!

Reizigers die Bab Al Mansour bekeken, bekeken ook

Dubai, Emiraat Dubai

In Bab Al Mansour geweest? Deel je ervaringen!