Opslaan

vanaf 30,14 US$
vanaf 120,00 US$
vanaf 38,00 US$
Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Bijzonder om een keer mee te maken. Soms wel lange wachtrijen, het lijkt meer op een pretpark dan op een zwembad. Fijnste is wanneer de kinderen boven de 1.20 zijn want dan mogen ze overal in. Onze favoriet was de band waar je met z’n 6-en in kon.

Beoordeeld op 22 februari 2020 via mobiele applicatie

We hadden een aanbieding via internet van €70 voor twee personen, wat maakte dat ik de prijs kwaliteit verhouding goed vond. Er stond een lange rij bij een glijbaan en de andere wachttijden waren prima. Je kunt een fast ticket kopen, maar dit vonden wij in verhouding erg duur. Op de dag dat wij waren was het nog redelijk rustig. Op drukke dagen wordt het helemaal moeilijk om een plek te vinden en niet al te lang te wachten bij de glijbanen. Wij hebben geluk gehad op de dag dat we zijn geweest. Er zijn genoeg faciliteiten als het gaat om toiletten, eten en drinken.

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Meest spectaculaire waterpark wat ik ooit heb bezocht. Wel erg duur omgerekend 70 euro entree plus 10 euro voot een locker. Wel entree tot naastgelegen aqarium inbegrepen. Park tot 17:30 op en het aqarium tot 22:00 . We waren er op een half bewolkte dag waardoor we alle glijbanen hebben kunnen doen. Waarschijnlijk als het druk zla dit niet lukken en kunnen de wachttijden oplopen tot een half uur of meer per glijbaanrit.

Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Ondanks dat we online tickets hadden gekocht, mochten we eerst een uur (niet overdreven) in de rij staan voor ons armbandje. Vervolgens kwamen we bij de eerste attractie waar we weer 55 min moesten wachten. Aangezien ik geen trek had om 700 euro voor 4 personen te betalen voor entree en een “fast pass” gingen de mensen die de fast passes wel hadden, steeds voor. We zagen keer op keer dezelfde mensen voorbijkomen. Het kwam erop neer dat we aan de beurt kwamen toen de fastpass houders er geen zin meer in hadden.
Uiteindelijk hebben we 3 rides gedaan en voor de rest hebben we afgezien om langer dan 45 min te wachten. De “river” was leuk en mooi gemaakt.
Daarna mochten we weer een uur in de rij staan voor een taxi terug. Echter, voor een extra prijs van €60, (bovenop de ritprijs) kon je een “hotel taxi” krijgen en dan was je meteen aan de beurt. We hebben toen de monorail genomen om in iedergeval van de palm weg te komen, maar dat hielp niet echt; er waren geen taxis te bekennen
Personeel was erg vriendelijk, vandaar het ene bolletje.
Ondanks dat t park mooi is gemaakt, is het niet de moeite waard, tenzij je die €700,- er voor over hebt.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 16 december 2019

Erg mooie aquaria met veel verschillende vissoorten in een schitterend gebouw. Echter niet zo groot als verwacht ( zeker in Dubai..). Binnen een uur alles gezien.

Datum van activiteit: november 2019