Beoordeeld op 23 juli 2017 via mobiele applicatie

Personeel doet er alles aan om het zo aangenaam mogelijk te maken maar helaas is de hotel zelf geen 5 sterren waard. Totaal niet!! Er is duidelijk te merken dat ze erg aan het bezuinigen zijn, er is weinig variatie in ontbijt buffet, al een week hier en elke dag is het zelfde. Als 1 ding op is dan word dat met moeite aangevuld. Hygiene is ver te zoeken hier , haartjes gevonden in croissant, de sla niet goed gewassen. Zand in fruit. Erg jammer dit. Te weinig personeel waardoor je lang wacht op alles, bestek,borden, kopjes.

Verbaasd mij wel dat Movenpick 1 van de beste hotel is in Sousse is , 2 maanden terug was ik in Concorde, in 1 woord " PRACHTIG"

Wij hebben nog 1 week te gaan hier , hopelijk komt er verandering!

Datum van verblijf: juli 2017
HassenChaouache, General Manager van Movenpick Resort & Marine Spa Sousse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Beoordeeld op 27 juni 2017 via mobiele applicatie

Na 2 jaren van wachten eindelijk terug nr mijn geliefde Tunesië. Wat was de verbazing groot bij aankomst in hotel movenpick in Sousse toen bleek dat ik zowat de enige Europeaan was. Het hotel was volledig bezet door Russen !!! Zo jammer dat van de voorgaande glorie niets meer overbleef dr de aanwezigheid vn n volk dat beleefdheid , stijl en respect totaal ontbeerde. Na erover geklaagd te hebben bij de directie kreeg ik meer duidelijkheid : door de boycot vn # Europese landen hadden ze puur economisch beslist om de Russen uit te nodigen vr verlof tegen bodemprijzen . Met natuurlijk alle gevolgen vn dien. Het hotelpersoneel die mij onmiddellijk herkenden deden hun beklag over de onbeschoftheid en gebrek aan respect vn deze toeristen wat ik met eigen ogen ook heb kunnen vaststellen. Een vn die onverlaten presteerde het zelfs van op het strand n beachboy die op zijn commando een ligbed bracht een ferme stamp tegen zijn schenen te geven !! Ocharme dat personeel dat niet mocht reageren en vriendelijk moest blijven en ook deed . De Tunesiërs hopen echter dat de Europeanen zo snel mogelijk terug komen zodat ze de samenwerking met Rusland kunnen opzeggen . Ze verwachten dat na de zomer de toestand zal geregulariseerd zijn. In alle geval plan ik einde september terug te gaan.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde alleen
HassenChaouache, General Manager van Movenpick Resort & Marine Spa Sousse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2017

Beste gast,

Beoordeeld op 14 oktober 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben in de zomer van 2014 voor een weekje verbleven in dit hotel. Qua uitzicht is dit 1 van de netste hotels van Sousse. Ontvangst was goed en onze suite was in orde. Op de kamer was niets aan te merken, alles piekfijn en proper.

Aan het zwembad was het vechten voor een vrije stoel. De locale bevolking komt hier vaak zwemmen en de badmeesters houden een stoel voor hen vrij. Met gevolg, de hotelgasten hebben soms geen plaats meer. Wat wij ook onhygiënisch vonden is dat de locale vrouwen gewoon met hun kleding in het zwembad gaan.

Qua eten was er niet veel afwisseling. Het enige voedsel dat afwisselde waren de locale gerechten. Maar daar er veel locale bevolking komt eten in dit hotel waren de potten grotendeels leeg. Ook was het eten vaak niet erg warm.

De drankjes aan de bar zijn ook betalend. Wij hadden een All-In maar moesten toch betalen als we een cocktail wilden. Dit was blijkbaar niet bij in de dure prijs van het hotel inbegrepen.

Dan komt er nog eens bij dat het ramadan was toen wij in het hotel waren. Van zodra de zon onder ging was het personeel ergens meer te bespeuren en moest je vaak lang wachten op bediening.

Prijs/kwaliteit vinden wij dit hotel niet in orde. Alles was proper, maar minimale afwisseling in eten, betalen voor drank,...

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 2 juni 2015

Fijn lekker eten, vriendelijk personeel niks is teveel,zeer gezelige lobby ( men waant zich s'avonds op een filmset), personeel in de sushi-bar zulke lieve mensen en dan onze 'kamel' aan de strandbar ALTIJD lachen en vriendelijk

Kamertip: Kamer met tuin,zee of zijzicht anders krijg je straatkant en het kan er druk zijn
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 22 april 2015

Niets op aan te merken. Zelfs de kleinigheden die niet zoals gewenst verliepen, zoals bijvoorbeeld een weigerende wifi- en/of internetverbinding, werden snel en adequaat opgelost.
Kortom, na reeds enkele malen hier verbleven te hebben, nog steeds een aanrader.

Datum van verblijf: april 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken