“Avondeten met leuke collega's”
Beoordeling van Riad El Reducto

Riad El Reducto
Geclassificeerd als nr. 2 van 60 Restaurants in Tetouan
Keukens: Marokkaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld

Een van de betere restaurants van Tetouan, Niet makkelijk te vinden maar het is in het centrum dicht bij het Koninklijk Paleis. Restaurant heeft ook een bar op het dakterras waar je wat alcohol kan drinken als je met buitenlanders daar bent. Eten is goed. Heerlijke pastilla met kip gegeten en houmous als voorgerecht

Datum van bezoek: maart 2020

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt mooie zaak, prima ambiance maar het eten was niets bijzonders en zelfs onder gemiddeld. Zelf de tagine's waren voor maar zozo. Zonde want het is toch een feestje om er te eten.

Datum van bezoek: mei 2018
30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker gezellig binnen in gericht, maar bediening wat traag en chaotisch is Verbeter puntje voor de rest top

Datum van bezoek: juli 2016
18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel en restaurant zijn in mooie oosterse stijl uitgevoerd. De kamers zijn leuk ingericht. Sanitair is prima.
Het eten in het restaurant viel wat tegen. Ik had een kofte besteld. Dwas amper gekruid. De groenten waren niet vers, maar kwamen zo te proeven uit een pot of blik. Dat vond ik vreemd, want de markt is om de hoek met allerlei verse producten. Mijn milkshake aardbeien was opgeklopte melk met aardbeiensmaak, terwijl ze juist op de markt heerlijke verse zoete aardbeien verkochten. Als toetje had ik ijs gekozen, maar ook dit ijs van van de goedkoopste soort.

Ik denk dat het restaurant veel beter kan als ze verse producten gaan gebruiken.

Datum van bezoek: mei 2016
28 september 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Tajin was goed maar andere gerechten matig. Bestelden fles wijn en dat was de laatste fles. Ook duurdere variant was op! Prachtige inrichting!

Datum van bezoek: september 2013
    • Sfeer

Reizigers die Riad El Reducto bekeken, bekeken ook

Tetouan, Tanger-Tétouan
Tetouan, Tanger-Tétouan

In Riad El Reducto geweest? Deel je ervaringen!