Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline48 US$
Hotels.com48 US$
Booking.com48 US$
eDreams48 US$
FindHotel48 US$
Trip.com60 US$
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Ik kreeg oorspronkelijk een kamer met een rechtstreekse toegang tot de ontbijtruimte. Op mijn vraag gaf de vriendelijke dame aan de receptie mij een andere kamer. De kamer was heel ruim en verzorgd. De tengere dame nam zelfs mijn reiskoffer en droeg die 3 verdiepingen hoog. Het hotel heeft immers geen lift.
Het ontbijt was heel lekker. Ook die dames liepen met de glimlach rond.

Kamertip: Vraag een rustige kamer, die niet aan de straatzijde gesitueerd is of uitmondt in de ontbijtruimte.
Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 juni 2018 via mobiele applicatie

In het hoofdgebouw waren geen tijd plaatsen vrij dus hebben we geslapen in het bijgebouw. De kamer was ruim en degelijk maar oud. Voor een nacht is het geschikt. Het ontbijt was voldoende en lekker. Het hotel is pal in het centrum gelegen.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 16 februari 2016

Leuk hotel op het plein in het centrum van Brasov. Het Hollywood van Roemenië. De letters Brasov staan ook in de heuvels van Brasov. Kamers van dit hotel waren zeer ruim en zagen er verzorgd en hygiënisch uit. Ontbijtbuffet was eenvoudig maar wel voldoende. Een stadrondleiding is zeker een aanrader, leuke gids die hoop wist te vertellen. Uitstekende restaurants waarbij de prijs van het eten en drinken zeer vriendelijk is.

Kamertip: Voor een klein bedrag heb je een upgrade van je kamer
Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 2 oktober 2013

Wie goed en goedkoop in Brasov wil slapen mag Hotel Casa Wagner niet links laten liggen. Leuke inrichting, prima bed en bad. De kamer is schoon en rustig! Als ontbijt is er een ontbijt met voor elk wat wils. Het hotel ligt centraal in het stadje. Brasov is een gezellige en mooie plaats om enige tijd door te brengen. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. De kamers aan de voorkant kijken uit op een leuk plein. Van de terrassen heb je door de goede isolatie geen hinder van.

Datum van verblijf: november 2012
Beoordeeld op 26 juli 2012

Een goed hotel in hartje Brasov. Veel centraler kun je niet zitten in deze gezellige en mooie stad. De sfeer wordt in het hotel goed doogetrokken. Het leunt als het ware een beetje tegen een charmehotel aan. De faciliteiten zijn goed modern en goed op orde. Er is een goed verzorgd ontbijtbuffet. Een echte plus is het ontzettend betrokken en behulpzame personeel. Geen vraag is teveel en op een ongedwongen manier wordt er meegedacht over mogelijke invullingen.
Kamers zijn rustig (sommige wat aan de donkere kant) en ook de kamers aan de voorkant (met uitzicht over het plein met de terrassen) zijn prima geïsoleerd en zijn een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2012