“Lekker eten en heel aardig personeel”
Beoordeling van Restaurant Pržun

Restaurant Pržun
Geclassificeerd als nr. 11 van 113 Restaurants in Kotor
8 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Heel aardig personeel. We hebben zelfs 1 drankje van het huis gekregen, omdat 1 van de medewerkers kon zien dat wij uit Nederland kwamen, en zelf ook een paar woordjes Nederlands sprak!

Datum van bezoek: juli 2022

6 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel doet ontzettend zijn best, is aardig en maakt een praatje. Het eten daarintegen is niet zo best. De kip is super droog, en de pasta smaakloos. Prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Je betaald teveel voor de kwaliteit die je krijgt.

Datum van bezoek: juli 2022
21 augustus 2019 beoordeeld

Het is eten is goed, de bediening is vriendelijk en correct, de locatie is top, maar de prijs is aan de hoge kant.

Datum van bezoek: augustus 2019
goranr958, Owner van Restaurant Pržun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2022

Thank you very much for your positive feedback about your visit. I am very delighted to hear that you enjoyed our food , drinks and the service there. We do very much appreciate your recommendation and it would be our pleasure to welcome you once again.

19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoge verwachtingen niet helemaal waargemaakt. Visgerecht was ok, biefstuk daarentegen wel heel goed. In vergelijking tot andere restaurants redelijk prijzig, vooral door de wijn. (Noot: enorm bittere komkommer, maar dat zijn we al vaker tegengekomen in Montenegro.)

Datum van bezoek: juni 2019
19 mei 2019 beoordeeld

Restaurant met groot terras op een plein. Binnen ziet het er ook gezellg uit, al was het begin mei nog niet druk. Vriendelijke bediening en goed eten, weinig op aan te merken.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Restaurant Pržun bekeken, bekeken ook

In Restaurant Pržun geweest? Deel je ervaringen!