“Voor Cocktails hier wezen!”

Butler Gourmet&Cocktails Garden
Geclassificeerd als nr. 1 van 257 Restaurants in Zadar
20 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant waar je heen moet zijn geweest in Zadar. Je zit er erg fijn en de omgeving is erg leuk gedaan. Het eten was er erg goed, maar de cocktails waren van een ander level. Met veel passie maken ze het eten en de cocktails voor jou. Steekt boven de prijskwaliteit verhouding uit!

14 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met prachtig uitzicht. Het eten was er top. Gaan er zeker nog een keer naar terug. Zeer vriendelijk personeel overigens!

12 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De cocktails waren erg lekker. We hadden de vleesplank voor 2 personen besteld. Er waren veel verschillende stukken vlees en ook voldoende maar wij persoonlijk vonden het jammer dat 3 soorten vlees allemaal varkensvlees waren en vrij zout. We zouden hier wel terugkomen maar dan iets anders bestellen. Verder was zowel het drinken als het eten mooi opgemaakt. Je zit ook erg gezellig.

1 augustus 2021 beoordeeld

Heel lekker super bediening een echte aanrader ! Wel geen reservatie mogelijk dus vroeg gaan is de boodschap ! Kids aten kipnuggets en vonden het de lekkerste van de ganse reis !!

1 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, porties meer of genoeg en de cocktails zijn ook een echte aanrader. Beste tot nu toe hier in Zadar. Zeker voor die prijs!

Reizigers die Butler Gourmet&Cocktails Garden bekeken, bekeken ook

In Butler Gourmet&Cocktails Garden geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.