“Eten zadar”
Beoordeling van Salsa Rossa

Salsa Rossa
Geclassificeerd als nr. 31 van 276 Restaurants in Zadar
5 juli 2022 beoordeeld

Van het weekend en vanavond bij Salsa Rossa wezen eten, wat was het heerlijk! Ga hier van de week nog vaker eten! Heb nog nooit zulke lekkere pizza,s op, snel netjes en super lekker ook een mooie locatie

Datum van bezoek: juli 2022

19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier genoten van heerlijke en zeer grote en rijkelijk belegde pizza's. De bediening was vlot, vriendelijk en flexibel. We kregen de overschot van onze pizza's mee naar huis. Dit is een aanrader in Zadar.

Datum van bezoek: augustus 2021
18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk en rustig gelegen restaurantje waar je relaxed kunt genieten van wat hier met veel passie klaargemaakt word.

Wij hebben de tomaten- en padestoelensoep op. Daarnaast hadden we mosselen en bruschetta als bijgerecht. In één woord, heerlijk! Alles vers en met liefde bereid. En dat proef je. En dat voor een hele nette prijs.

Datum van bezoek: juli 2020
25 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Weg van het drukke centrum, in een achterafstraatje vind je dit restaurant met een verhoogd buitenterras. We namen een antipasta schotel vooraf waarbij de mozzarella overheerlijk was en er uit sprong. Daarna kozen we voor de pizza Salsa Rosso en de pizza Dalmatië. Ik kan niet zeggen welke lekkerder was. Stevige bodem, rijk gevuld. Zeer vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: oktober 2019
26 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede pizza en goede bediening, ziet er super netjes uit en zit op een mooie locatie. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Salsa Rossa bekeken, bekeken ook

In Salsa Rossa geweest? Deel je ervaringen!