Vandaag geopend: 09:00 - 20:00

vanaf 41,01 US$
Meer info
Beoordeeld op 6 september 2020
Beoordeling van: Zeekajaktour Dubrovnik

Interessante toer met heel sympathieke gids (Luka). Hij wist interessante weetjes te vertellen en toonde de mooiste plaatsjes. Daarnaast had hij lokale bioproducten bij om van te proeven. Zeker een aanrader

Beoordeling van: Zeekajaktour Dubrovnik

Super leuke ervaring ! Heel vriendelijke man. Hele mooie dingen gezien en het snorkelen. Luca was onze gids en hij heeft ons heel goed begeleidt.

Het was een tof bezoek.
Je hebt een hele mooie uitzicht op alles en ze geven je ook veel informatie.

We kregen ook fruit en wijn.

Beoordeling van: Zeekajaktour Dubrovnik

Hele toffe trip met toffe gids! Veel uitleg gekregen van de gids en veel tussenstopts! Goed gedaan Luka

Beoordeeld op 31 juli 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Zeekajaktour Dubrovnik

Uitdagende ervaring in een kayak op zee, maar volledig chill om Dubrovnik en Lokrum van op het water te zien, onder deskundige leiding van de gidsen.