“Duur restaurant, service was wel goed”
Beoordeling van Cafe Bistro Orlando

Cafe Bistro Orlando
Geclassificeerd als nr. 252 van 424 Restaurants in Dubrovnik
Keukens: Mediterraan, Café
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

De prijzen van dit restaurant zijn typisch toeristisch. Je betaald hier meer dan 10 euro voor een simpele tosti en meer dan 20 euro voor slechts een kleine salade. De service en het eten was prima maar dat mag ook wel voor deze prijzen. Ik zou het restaurant nier per definitie aanraden.

Datum van bezoek: augustus 2021

25 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wellicht een rookie mistake om hier te gaan zitten. Prachtige plek, waar je al het wandelende publiek langs ziet lopen. Wanneer je echter €7,50 voor een simpele cappuccino wil betalen, ben je hier aan het juiste adres.

Dat het ‘wat’ hoger zou zijn vanwege de ligging zou logisch zijn, dit hadden wij ingecalculeerd. Om echter €16 euro te betalen voor 2 cappuccino en 2 glazen water...

Spaar je geld en ga naar leukere én vooral betaalbare tentjes, die zijn er namelijk wel.

Datum van bezoek: september 2019
12 juni 2018 beoordeeld

vrijdag 8/5/2018 geluncht op terra&s van deze "overroepen" café Bistro.

Voor 4 personen betaalden we 392 Kuna of 56 euro voor:

2 halve broodjes zalm (22 euro) en 2 halve broodjes inktvis ( 22 euro) met als klap op de vuurpijl een fles mineraalwater (1 liter) voor de schandalige prijs van 12 euro.

Anders gezegd: de toerist wordt hier onbeschaamd bedrogen en uitgebuit.

Datum van bezoek: juni 2018
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sowieso vanwege de mooie locatie aan de Stradun. Prima cappuccino en schoon toilet. Prijs van deze lekkere kop is wel 6,5 euro, net zoals voor het flesje Coca Cola

Datum van bezoek: mei 2017
4 oktober 2016 beoordeeld

Leuke plek om even te verpozen en te genieten van de gezellige drukte. Snelle correcte bediening. Gezien de ligging zijn de prijzen aan de hogere kant.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Cafe Bistro Orlando bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Cafe Bistro Orlando geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.