“Lekker, wel prijzig. ”

Geclassificeerd als nr. 46 van 478 Restaurants in Split
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Het restaurant heeft een gezellige uitstraling. De sushi was erg lekker, al vonden wij het wel aan de prijzige kant.

Datum van bezoek: juni 2018

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een paar kleine hapjes tot ons genomen in dit restaurant.
Keurige bediening!
De hapjes waren zeer goed bereid en keurig geserveerd.
De bediening een beetje afstandstandlijk maar correct.
De prijs zelfs voor onze begrijpen redelijk hoog, maar de moeite waard. We mochten ruim 400 Kuna afrekenen in begrepen een glas witte wijn en een fles halve liter pils.

Datum van bezoek: april 2017
Denis O, Guest Relations Manager van Adriatic Sushi & Oyster bar Split, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2017

29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al wandelend door de oude smalle straatjes van Split viel ons oog op dit barretje. En aangezien we dol zijn op oesters konden we de verleiding niet weerstaan om hier even neer te strijken en te proeven.
Het overtrof onze stoutste verwachtingen, Wat een heerlijke verse oesters.
Daarom besloten om ook nog een sushischotel te bestellen. Ook de sushi's zijn van harte aan te bevelen. Ook heel vers en uitstekend van smaak.
Omdat één van onze verjaardagen tijdens ons verblijf in Split viel, was de keuze snel gemaakt waar uit eten te gaan. En ook bij dit 2e bezoek werden we zeker niet teleurgesteld. Kortom een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2016
Denis O, Owner van Adriatic Sushi & Oyster bar Split, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2017

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier sushi gegeten als lunch. Genoeg sushi keuze en de sushi was erg lekker!

Leuk restaurant met fijn personeel.

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker sushi gegeten in een leuk tentje in Split. Het ligt een beetje verstopt maar eenmaal op locatie is het op een mooi pleintje.

Wc is schoon en eten is super lekker. De bediening was alleen wel wat langzaam.

Reizigers die Adriatic Sushi & Oyster bar Split bekeken, bekeken ook

Split, Split-Dalmatië

In Adriatic Sushi & Oyster bar Split geweest? Deel je ervaringen!