“Heerlijk”

Keukens: Mediterraan, Café, Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was top, bediening, eten en drinken. Lekker knus zaakje met allemaal huisgemaakte lekkernijen!

Datum van bezoek: augustus 2018

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

vriendelijke bediening.
culinair eten, porties zijn aan de kleinere kant, maar meer als voldoende als je voorgerecht en hoofdgerecht neemt. Prijzen liggen aan de hogere kant.
spijtit dat er geen terras is.
Reserveren is een must.
Aanrader: pork tenderloin en pasta goat cheese.

30 juli 2018 beoordeeld

Eten is lekker en bediening is vriendelijk. Maar we hadden er net dat tikkeltje meer van verwacht; het eten is aan de dure kant en de porties zijn vrij klein.

28 juli 2018 beoordeeld

wij hebben met veel geluk een tafeltje voor twee kunnen bemachtigen, meestal moet je hier reserveren om gegarandeerd te zijn voor een plaatsje in dit niet al te grote restaurant. Een supervriendelijke bediening met zeer veel kennis van de producten en de wijnen. Het eten was van voorgerecht tot dessert( h)eerlijk eten, met een knipoog naar de dalmatische keuken waar ze terecht fier op mogen zijn. We hebben samen met de ober een wijntje gekozen op basis van onze smaak en passend bij de gerechten die we geserveerd kregen en dit was echt een pareltje, Posip nerica heeft alsook een gouden prijs gewonnen in Australia. Er word ook elke avond een streepje live muziek gegeven, wat een extra gezelligheid creeërt tijdens het dineren. Prijs kwaliteit staat hier zeker op zijn plaats, doch niet voor elke avond want is prijziger dan het gemiddelde restaurant in de buurt.

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie culinair Kroatische gerechten wil eten, dit is de plek. Gelegen in een straatje net buiten de muur van het paleis van Diocletianus, met het restaurant in de oude paleismuur. Het eten is er werkelijk fantastisch. Ook de complementaire wijnen bij het eten waren een goede match. Live muziek van een zangeres begeleid op gitaar maakt de sfeer compleet.

Reizigers die Zinfandel Food & Wine Bar bekeken, bekeken ook

Split, Split-Dalmatië
Split, Split-Dalmatië

In Zinfandel Food & Wine Bar geweest? Deel je ervaringen!