“Gemiddelde maaltijd”

Keukens: Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond, centrum in Split is nokkievol. Na wat ronddwalen uiteindelijk toch maar in hartje centrum op terrasje plaats genomen. Altijd een risico, zo midden in de toeristische trekpleister van Split.

We zitten er geweldig bij. Er wordt op het pleintje een bruidspaar toegezongen. De sfeer is geweldig. We bestellen wat verschillende hoofdgerechten en die zijn allemaal wel ok. De 'season salad' bestaat uit wat sla, komkommer en tomaat. Dat is het. Ben niet echt benieuwd naar de andere seizoenen, want heb zo'n vermoeden...

'Homemade' pasta met zeevruchten twijfel ik aan. Is wel ok, maar niks bijzonders en ik denk niet dat ze de pasta zelf hebben gemaakt.

Het drinken is echt aan de dure kant, waardoor de rekening nogal op loopt. De hele ambiance maakt wel wat goed, maar ik denk dat je elders in de (overigens heel gezellige) stad minstens net zo lekker, zo niet beter kunt eten voor minder geld en er ook lekker bij zit.

Datum van bezoek: augustus 2018

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ribbekes waren niet lekker te veel saus voor het weinige vlees 200€ voor 4 mensen en een kind zeer duur een 5€ voor een kommetje friet geen aanrader wel een mooie plek en leuk live optreden

Datum van bezoek: augustus 2018
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Haha, 44 kuna voor een dubbele espresso. Pure oplichting, bij de buren, of elders in Split max 15 kuna. Triest.

Datum van bezoek: maart 2018
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was ook een bruiloft gaande, waardoor het personeel 0 aandacht had voor de gewone gasten. Tja, neem dan geen nieuwe klanten binnen. Wc moest bediend met een code, maar die werkte niet bij een jongetje, heb de bediening om hulp gevraagd maar die was ontzettend onbeschoft. Die man bleef uitleggen dat ik de code moest gebruiken en ik bleef uitleggen dat het niet werkte. Hij dacht dat het voor mij was en zei dat het dames toilet gewoon vol was, maar het was bij de heren leeg en díe deed het niet. Ging zowat tegen me schreeuwen, articuleren alsof ik dom was en dat jongetje kon niet naar de wc. De lasagna was matig, droog vlees maar in het geheel te zompig. Kregen geen aandacht voor een tweede drankje.

Datum van bezoek: augustus 2017
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2x in de avond op de trappen van het plein van de kathedraal gezeten met live muziek, geweldige sfeer. Aanrader voor een lekker biertje en een mooie ervaring.

Datum van bezoek: juni 2017
Denis O, Guest Relations Manager van Lvxor Kavana & Restoran, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2017

Dear, thank you for your kind review!
We hope to see you again :)

Reizigers die Lvxor Kavana & Restoran bekeken, bekeken ook

Split, Split-Dalmatië

Trogir, Split-Dalmatië
Split, Split-Dalmatië

In Lvxor Kavana & Restoran geweest? Deel je ervaringen!