“Lekker gegeten met vriendelijke bediening”
Beoordeling van Restaurant Hotel Adriana

Restaurant Hotel Adriana
Geclassificeerd als nr. 453 van 513 Restaurants in Split
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met 6 vrienden aten wij deze avond bij Adriana. Gelukkig hebben wij de slechte recensies niet gelezen voordat we hier naartoe gingen, want naar onze mening zijn deze onterecht.

Wij zijn vriendelijk geholpen door een jonge dame, het eten smaakte prima! Het restaurant heeft een goede uitstraling en het terras ziet er netjes uit.

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal gesproken kijken wij altijd naar Tripadvisor, behalve deze ene keer, omdat ik nodig naar het toilet moest en het er netjes en chique uitzag van de buitenkant! Het toilet was hartstikke smerig en de kip in de Ceasar salade was nog rauw! Toen we hier iets van hadden gezegd, werd er letterlijk niks mee gedaan, je kon het volgens de bediening prima rauw eten vanwege de verse kip. Niet eens een sorry of weet ik het wat, toen wij het hier totaal niet mee eens waren. Daarnaast is de bediening in zijn algemeenheid heel slecht, ze lopen achter de feiten aan en daarbij negeren ze ook nog hun klanten. Het eten duurde erg lang en daarbij gaven ze aan dat de keuken onderbezet was, omdat ze de drukte niet hadden verwacht. Al met al een vreselijke ervaring. Wij hebben ons lesje wel weer geleerd en kijken voortaan gewoon weer naar de beoordelingen op Tripadvisor.

Datum van bezoek: juli 2020
12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Er hing een heel onaangename geur.
Frisdrank was 3 maanden voorbij datum.
Glazen hingen nog vol lippenstift.
Bediening heel onvriendelijk.
Eten was prijs absoluut niet waard.

Datum van bezoek: september 2019
30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen aanrader! Bediening is zeer slecht. Het ziet er sjiek uit maar dan heb je ook echt alles gehad.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening viel nog mee. Maar als je scampi besteld krijg je een bord met gamba’s zonder iets bij, enkel gamba’s. Vroegen om frietjes erbij en die zijn afzonderlijk bij de rekening gekomen. De steak was eetbaar maar niet speciaal goed voor een Restaurant en ook zo goed als zijn prijs.
Ons aperitief aperol spritz was de slechtste die ik ooit gedronken heb. Was denk ik aperol met water. De spaghetti was zelf niet super goed. Ons zien ze hier niet meer.
We hadden voor meer dan 90€ en trok op niets.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Hotel Adriana bekeken, bekeken ook

In Restaurant Hotel Adriana geweest? Deel je ervaringen!