“Eten was zo-zo, leuke ambiance”
Beoordeling van O’zlata

O’zlata
Geclassificeerd als nr. 38 van 478 Restaurants in Split
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden de witvis. Allereerst duurde het erg lang, wellicht waren ze ons vergeten. De vis was niet heel erg smaakvol, maar wel goed klaargemaakt. De bediening was ok maar stond ongeïnteresseerd en met hun telefoons voor de deur. De plek is goed in een binnenplaatsje buiten het drukste centrum. De prijs was €60 voor twee glazen wijn, twee keer de vis en een fles water. Oordeel zelf of je dit het waard vindt...
Ik zou je niet echt aanraden hier te gaan eten.

Datum van bezoek: september 2017

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was het duurst waar we gegeten hebben tot nu toe, maar het was het wel waard. Heerlijk gerechtje, we aten maar één dingetje om de tijd te doden voor de incheck tijd van de ferry. Heel rustig, chique ingericht en heel aardige bediening. De malvasia istriana was prima, maar niet bijzonder. Door het rustige, afgeschermde binnenplaatsje kon ons zoontje rustig een beetje spelen, er zaten nog een paar kleine gezinnen. Het was ook tussen lunch en etenstijd in maar dat gaf niets. Ravioli met cream cheese en foie gras had een heel lekkere saus.

Datum van bezoek: augustus 2017
16 juli 2017 beoordeeld

Zeer duur restaurant. Hoofdgerecht met Sint-jacobsvruchten gegeten. Er lagen welgeteld 5 Sint-jacobsvruchten op het bord en wat saus. Dat was het dan. Na het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert had ik nog honger! Sommige gerechten waren lekker, ander veel minder. Personeel was wel heel vriendelijk. De kelner maakte ons nog wel eens duidelijk nog voor we betaald hadden dat zijn fooi niet bij in de prijs berekend zat!

Datum van bezoek: juli 2017
27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft een goede kaart en het eten is uitstekend. De bediening was wat gehaast en het eten kwam ook iets te snel. Overall een goede keuze.

Datum van bezoek: juni 2017
13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

N.a.v. de reviews langsgelopen en 's middags een reservering gemaakt voor 19:00 bij een erg vriendelijke gastheer. 'S avonds bij binnenkomst zocht er niemand toenadering, een vreemd gevoel als jezelf redelijk enthousiast bent. De zaak was nog leeg, maar was duidelijk al volgeboekt voor de rest van de avond. Pasta's als voorgerecht en vis als hoofdgerecht, alle gerechten waren fantastisch kwa smaak, opmaak en bereiding. Onze bediening hebben we als 'beleefd' ervaren, maar de tafel moest duidelijk nog een keer worden ingezet. Wellicht dat ons bezoek gekleurd is door het tijdstip, onze tip is dan ook reserveer niet te vroeg. Nadat we het bestek hadden neergelegd werd het bord al binnen enkele seconden afgeruimd. Zelfs bij het betalen werd het geld al na enkele seconden opgepakt met daarbij een 'excuses', waarom, geen idee. Het gegeven bedrag werd ook al als fooi beschouwd zonder enige communicatie. Dat was toch al onze intentie, maar we hadden er graag nog een bedankje aan toe willen voegen, wederom niet echt een gewenst gevoel. Geen vraag voor koffie of dessert. Kortom, erg gehaast en niet oprecht. Voor deze prijs, dat het eten overigens wel zeker waard is, toch een beetje een dubbel gevoel. Super eten, maar waarschijnlijk een beetje pech.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die O’zlata bekeken, bekeken ook

Split, Split-Dalmatië

In O’zlata geweest? Deel je ervaringen!