“Veel, snel, druk maar echt lekker”
Beoordeling van Fife

Fife
Geclassificeerd als nr. 73 van 401 Restaurants in Split
Keukens: Kroatisch
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden met z'n vieren om 21u snel een tafeltje. We namen alle 4 zeebaars en kozen 4 verschillende bijgerechten (spinazie, gegrilde groenten, puree en tartaar). Ieder kreeg 2 vers gegrilde vissen, heerlijk! Ook de groenten waren veel maar smaakten echt goed. De tartaar is een tube saus die de ober meteen op tafel legt. Je zit hier met veel (toeristen) bij elkaar, en de bediening wil duidelijk dat het vooruit gaat (er staan dan ook voortdurend wachtenden), maar wij hadden het hier echt naar onze zin.

Schrijf een beoordeling

29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een snelle hap maar wel kwalitatief lekker eten en een leuke atmosfeer moet je hier zeker zijn!

Denis O, Guest Relations Manager van Fife, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Dear, thank you for your kind review!
We hope to see you again :)

11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

naast vlees vooral lekkere visgerechten. Betaalbaar, vers en heel erg lekker! Wij zijn er 3 keer gaan eten die week. Er lopen wel veel zwerfkatjes rond. Maar zo lang je niks geeft vallen ze je niet lastig voor een vinnetje.

Denis O, Owner van Fife, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2017

Dear, thank you for your kind review. Hope to see you again :)

26 oktober 2016 beoordeeld

Redelijk platte commercie. Overvolle bezetting van de tafels. Weinig verfijnde keuken, maar wel grote hoeveelheden. Goed om de honger te stillen voor weinig geld.

Denis O, Owner van Fife, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2017

Dear, thank you for your kind review. Hope to see you again :)

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van ons hostel hier wezen eten. Helaas veruit ons slechtse diner in Kroatië. Het eten wordt snel uitgeserveerd, maar is ongeinspireerd en smakeloos. Op zomerkampen met de scouting at ik vaak beter. De entourage is niet ongezellig, maar het licht is helaas zo fel dat het eten er nog minder lekker uitziet dan dat smaakt. Voor dit geld, ook al was het niet duur, kan je in Split op veel plekken veel beter eten!

Denis O, Owner van Fife, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2017

Dear, thank you for your review.

Reizigers die Fife bekeken, bekeken ook

In Fife geweest? Deel je ervaringen!