“boulevard”

90,00 US$*
Vanaf
Highlights of Odessa Sightseeing Tour
Geclassificeerd als nr. 7 van 307 dingen om te doen in Odessa
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
9 februari 2016 beoordeeld

Gezellig wandel gebied op warme dagen en vanaf de boulevard loop je ook zo het oude centrum in met veel restaurants en gezellige terrassen

4 februari 2016 beoordeeld

De primorsky boulevard in Odessa is erg leuk en gezellig om te bezoeken. Hier kan je grote winkelketens vinden.

3 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn per taxi naar daar gegaan maar waren snel uitgekeken. Er is werkelijk niks bijzonders. Ik misde cafeetjes of restaurants op de boulevard. Wel in de omgeving maar op de boulevard zelf enkel wat bankjes om te zitten.

25 juli 2017 beoordeeld

Bekijk meer beoordelingen
19 juli 2017 beoordeeld

Reizigers die Primorsky Boulevard bekeken, bekeken ook

In Primorsky Boulevard geweest? Deel je ervaringen!