Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

vanaf 70,52 US$
vanaf 90,00 US$
vanaf 130,20 US$
Beoordeeld op 4 maart 2020

Ga met Wicho en Charlie! Beste prijs en zeer goede kwaliteit! De gidsen zijn echt top en blijven je aanmoedigen!
Zeker ook de Fuego beklimmen!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 29 november 2019 via mobiele applicatie

Als je een actieve vulkaan wilt zien na een uitputtende hike dan moet je dit doen! Slapen in een tentje met uitzicht op de vulkaan heeft toch iets magisch.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Deze geweldige hike gedaan bij balem tours. Deze organisatie is iets duurder maar het zeker waard. We werden opgehaald bij het hostel en gebracht naar het begin punt. Daar kregen we een fleece kleed en lunchpakket. Aardige gidsen die er voor willen zorgen dat je een geweldige hike hebt. Bij het basekamp aangekomen heb je geweldig uitzicht op de ondergaande zon i.c.m. De vulkaan. Dat zie je niet bij andere organisaties omdat die aan de andere kant van de berg zitten. Ze maken verder eten voor je, krijg je een glaswijn en marshmallows terwijl je aan het opwarmen bent bij het kampvuur. Omdat het nachts erg koud was, kreeg iedereen een warme kruik. Ook slaap je op stretchers i.p.v. op de grond.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Een geweldige ervaring om deze vulkaan te beklimmen! Vanaf verschillende punten uitzicht op drie andere vulkanen: Agua; Fuego en in de verte: San Pedro. De nacht en de ochtend erna waren geweldig en de vulkaan Fuego doet zijn naam zeker eer aan.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 14 maart 2019 via mobiele applicatie

Echt het mooiste wat we ooit hebben gedaan, tevens ook het zwaarste. Een hele flinke klim maar daarboven op die berg is het zo mooi! Echt doen dus! Ps zorg wel voor warme kleding en stevige schoenen/sneakers

Datum van activiteit: maart 2019