2 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
StayForLong
Beoordeeld op 9 november 2021 via mobiele applicatie

Locatie van het hotel prettig, zeker als je van wandelen houdt. Kamer was ruim en voorzien van koelkast, goede maat kluis, prettig bed, tv en toiletartikelen. Badkamer wel iets verouderd, voegwerk aan vernieuwing toe. Liften werken met een pasje(die het bij ons niet altijd even goed deed helaas) wat wel veilig is. Parkeergelegenheid,prettig. Personeel vriendelijk. Hotel wordt goed schoongehouden. Het ontbijt kan absoluut verbeterd worden, elke ochtend koude scrambled eggs is niet ok! Heerlijk zwembad op het dak met mooi uitzicht.

Datum van verblijf: november 2021
Jose Calvo, General Manager van TRYP by Wyndham Panama Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2022

Dear Roose
We really appreciate your very nice review and comments about our hotel. However, we apologize for inconvenience you experience with breakfast, we had improved this area. This is not a normal situation we have at our hotel. Your comments have been shared with our management and team Thank you for taking the time to review our hotel and we hope to have the opportunity to host you again in the near future.

Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden familiekamer op 10e etage. Mooi uitzicht, geen lawaai van verkeer etc. Heel af en toe hoorde je wat op gang.
Kamer is niet bijzonder, mag zeker wel opgeknapt worden (vloer, badkamer).
Ontbijt is prima, elke ochtend wat anders.
Op loopafstand van metro (via Espana).
Restaurantjes op loopafstand op via Argentina. Fastfoodketens op via Espania. Hier ook grote supermarkt (Rey).

Datum van verblijf: augustus 2019
Jose C, General Manager van TRYP by Wyndham Panama Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Goedemorgen C0rineM75

Namens onze medewerkers, bedankt dat u ons de mogelijkheid hebt geboden om u te helpen en ons te laten weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan tijdens uw bezoek aan ons hotel. Het is een trots voor ons om u te dienen en we hopen u weer te zien.

Beoordeeld op 6 mei 2019 via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten gelogeerd in dit hotel. Verwacht geen onzin; scheersetjes/badmutsen/massageolie/tandenborsteltjes of 4 verschillende handdoekjes. Dit krijg je allemaal niet en dat is prima.
Het hotel ligt zeer centraal, het gebouw is goed verzorgd, de medewerkers zijn erg vriendelijk en belangrijk: het ontbijt is goed. De kamers zijn netjes en schoon en als je vroeg uitgecheckt hebt, mag je de rest van de dag gewoon aan het zwembad liggen.
Het uitzicht vanaf het zwembad is ook mooi. De prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Datum van verblijf: mei 2019
Jose C, Manager van TRYP by Wyndham Panama Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Dear Steven
On behalf of our staff thank you so much for your last visit to our Property and also for this great evaluation..We hope we can host you again if the travel bring you back to Panama

Beoordeeld op 12 februari 2018

Misschien het mooiste hotel maar zeker wel het goedkoopste/ prijs kwaliteit.
Prachtige kamer met goed bed, goede douche en wij hadden mooi zicht over de skyline van Panama .
Ook een leuk dakzwembzd is aanwezig. Ontbijtbuffet is dik in orde.
Ook is er gratis te parkeren in het gebouw zelf .

Kamertip: Vraag kamer zo hoog mogelijk met zicht op de stad.
Datum van verblijf: januari 2018
Jose C, Manager van TRYP by Wyndham Panama Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2018

Dear PatrikVd

Thank you very much for your nice feedback. We are glad to know that your experience at Tryp by Wyndham Panama Centro could live up your expectations. Thank you again for your sweet comment, we look forward to see you again in Panama

Beoordeeld op 11 november 2017

Het hotel is een goed hotel met prima kamers en een goed ontbijt. Personeel is erg vriendelijk. Het hotel ligt wel een beetje in een foute buurt waar veel prostituees rondhangen en die je ook lastig vallen. Er is ook een zwembad(je) boven op het dak met een mooi uitizicht op de stad.

Datum van verblijf: oktober 2017
Jose C, Manager van TRYP by Wyndham Panama Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Dear Rolando

On behalf of our staff thank you for your visit and nice review. It is good to know that our staff did very well for you and we look forward to see you again. Actually the area is very nice but with some Casinos in the neighborhood that actually bring to the area many kind of people and travelers. We are working with the government institutions to make it better since we are located in the business area of Panama.

Looking forward to see you again. Be Well!