Inclusief ontbijt
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 9 augustus 2017

Het is vlakbij de airport. De kamers zijn opzich prima, simpel (wat oud) maar schoon! Maar helaas vonden wij de service van het personeel slecht! Ontvangst is slecht bij de receptie. Bij de bar in de avond moet je opzoek naar iemand waar je een drankje kan bestellen. Bij het buffet in de ochtend of middag hebben ze ook niet echt zin om te werken! Ze kijken je niet eens aan als je iets besteld oid. Chagrijnig personeel dus. Vooral het personeel bij de baggage. Zwembad is groot en ziet er gezellig uit alleen werd niet schoongemaakt. Jammer. Eten is oke maar niet bijzonder en veel te duur voor de kwaliteit!

Datum van verblijf: augustus 2017
RiandeHoteles, reservas van Riande Aeropuerto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017

Dear Robin B,

Thank you for taking the time to share such a positive review with us.

We always do our best to exceed the expectations of our guests, we are happy to read that we have provided what was necessary for you to enjoy your stay in Panama.

We regret what happened with the staff sending this comment to our management.

We hope to see you again in the near future.

Reservation Manager

Beoordeeld op 10 mei 2017

Mooi hotel, zeer vriendelijke staf. Toen we niet meekonden op onze vlucht was het geen enkel probleem om nog een nacht te boeken en konden we alsnog de gehele dag lekker bij het zwembad liggen. Het is heel prettig om zo dicht bij het vliegveld te zijn als je op doorreis bent, maar je kunt niet een prettige wandeling maken buiten het hotel en ergens anders wat eten o.i.d.. Dus wat mij betreft echt iets om op doorreis te boeken. Gelukkig is het eten in het hotel goed, net als de wijn en de cocktails!

Kamertip: Een kamer met twee 2 persoonsbedden was voor ons gezin(kinderen zijn 4-6 jaar) groot genoeg.
Datum van verblijf: mei 2017
RiandeHoteles, reservas van Riande Aeropuerto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2017

Dear Marielle D,

We are delighted to read such a good review about our hotel and also very thankful for it. That shows us that our hard work and great effort creating the best environment and experience for our guests is bearing fruit.

It is a great pleasure for you to enjoy your stay at our hotel.

We would be happy to welcome you again at Riande Airport Hotel

Yours sincerely,

Beoordeeld op 3 mei 2017 via mobiele applicatie

Onvriendelijk ontvangst, luidruchtige kamer, vol dikke kevers en andere insecten. Zwembad echt onhygiënisch, vuil. Restaurant binnen ijskoud door airco en zeer duur. Zelfs geen lift!! Enige voordeel dicht bij luchthaven.

Datum van verblijf: mei 2017
RiandeHoteles, reservas van Riande Aeropuerto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2017

Dear Nathalie,

Thank you very much for taking the time to comment on our hotel. Likewise, we thank you for choosing us.

Our Hotel is number one in standards of cleaning and in the restaurant we have the best service, we do not have an elevator since we only have two floors.

We regret not being able to fulfill your expectation by registering at the hotel.

Sincerely,

Beoordeeld op 17 januari 2017 via mobiele applicatie

Voor de 2e keer hier om de volgende dag door te reizen.
Gratis vervoer van luchthaven naar hotel en terug.4 minuten busje rijdt continu heen en weer.
Hotel is erg rustig en relax betaalbaar diner en een uitstekend ontbijt.
Betaalbaar en goede service.

Datum van verblijf: januari 2017
RiandeHoteles, reservas van Riande Aeropuerto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2017

Dear martinvantol,

It is a great pleasure for us that you enjoyed your stay at our hotel and also that you liked our facilities and services.

We would be very pleased to welcome you again at Riande Airport Hotel.

Yours sincerely,

Beoordeeld op 3 maart 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke plek om even tot rust te komen voor onze vlucht(-en)
We hadden een kamer (met korting) gereserveerd met 'tuin zicht' maar door een technisch mankement werd deze zonder moeite ge-upgraded! Met terras, je loopt zo t zwembad in!
Drankjes worden geserveerd overal langs t zwembad op terras in de kamers, kortom heerlijk!
Incheck tijd speelde geen rol ( beetje logisch)
Heerlijk al la Carte gegeten, lunch en diner in de tuin! Zalm en steak!
Shuttle service, top!

Van de AirPort heb je geen last, ook niet van de wegen rondom.

Datum van verblijf: maart 2016
RiandeHoteles, Gerente van Riande Aeropuerto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2016

Beste joepmeloen153,

Hartelijk dank voor de tijd neemt om uw commentaar te delen op uw verblijf bij ons op Trip Advisor.

We zijn blij om te weten dat je genoten hebt van onze faciliteiten en diensten, met name onze barbecue.

We hopen dat we het genoegen om u weer met ons te hebben.

Valeria Puyó