Choice Hotels
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Bespaar met Choice Privileges
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel voor de eerste nacht. Wij hadden twee connected rooms.

Het zwembad heeft ruime openingstijden en dit geldt ook voor de koffiehoek. Ook hebben we gegeten bij het inpandige TGI restaurant. Alle medewerkers spreken eigenlijk geen tot slecht Engels. Toch met wat handen en voeten werk hebben we een fijn verblijf gehad. Vanuit het zwembad heb je uitzicht op het kanaal. Wel is eigen vervoer wel fijn, het hotel ligt best afgelegen.

Datum van verblijf: augustus 2019
gerenciat_amador, Gerente van Radisson Hotel Panama Canal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Het is goed om te horen dat hij het verblijf leuk vond tijdens zijn bezoek aan het Radisson Panamakanaal. Voor het prachtige uitzicht, het zwembad, voor de openingstijden van het zwembad en de cafetaria. Ook omdat TGF Restaurant werkt voor het diner. De locatie die toegankelijk is om in eigen auto te rijden.

We zullen verbeteren zodat alle werknemers beter worden opgeleid in de Engelse taal.

Wij waarderen uw feedback.

Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

de kamers zijn prima, bedden wel goed (wat een uitdaging is in panama). we hadden alleen geen warm water, na drie keer vragen bij de conciërge kregen we een andere kamer. locatie is goed, receptie is erg vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2019
gerenciat_amador, Gerente van Radisson Hotel Panama Canal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2019

We horen graag dat je van de locatie van het hotel hield. Voor het comfort van de kamers, de goede bedden, de receptie erg vriendelijk.

We zullen het warmwaterthema verbeteren en de volgende keer snel reageren.

We stellen uw feedback op prijs.

Beoordeeld op 29 maart 2019

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Hotels
gerenciat_amador, Gerente van Radisson Hotel Panama Canal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2019

Beoordeeld op 3 januari 2019

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Hotels
Raul_Hernandez507, Gerente van Radisson Hotel Panama Canal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2019

Beoordeeld op 19 januari 2018 via mobiele applicatie

Vanwege ziekte moesten we eerder weg uit Panama. Voor dit hotel had ik geboekt 20-21 januari. Nu kwamen we op 15-1 aan en boekten - ziek en zwak als we waren- 2 nachten, 108 dollar per nacht ( via booking was het 82 dollar, maar ik kan mijn creditcard niet gebruiken in open internetverbindingen. Ik probeerde ze duidelijk te maken, dat in alle andere hotels, waarin we zonder booking kwamen, de prijs van booking werd gehanteerd.
Mijn dochter in Nederland heeft de derde nacht via booking geregeld voor 82 dollar.
Bij afrekening wilden ze me nogmaals de al betaalde eerste 2 nachten laten betalen. Ons reçu zat al in de koffer, want we gingen naar het vliegveld. Na 20 minuten waren ze erachter dat er toch wel betaald was. Ik weigerde namelijk te betalen. Nu moest de derde nacht nog getaald worden: 82 dollar + tax. Zwart op wit kon ik ze laten zien dat dat het 82 dollar inclusief was.
Al met al heeft het bijna 30 minuten geduurd omdat er bewust extra traag gewerkt werd.
Nog een minpuntje: de derde dag was de kamer niet schoongemaakt. Dit aan de balie gemeld. Niets gebeurd!

Datum van verblijf: januari 2018
CarlsonRezidor, Customer Care van Radisson Hotel Panama Canal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2018

Thank you for taking your time sharing your review. We understand how much of a nuisance this must have been, especially after your check-in delay. Moreover, we are very sorry to know that your stay did not go accordingly due to the cleanliness of the room you had, trouble at check in and if the service you received from our staff didn't meet your expectations at that time. Please know that any lapses in service as such are not indicative of our standards and have been shared with our management. We would certainly be grateful for another opportunity to serve you to share a more positive experience with you soon.