Westin.com
Boek nu met Marriott Bonvoy
Priceline
ZenHotels.com
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Dit is een gigantisch hotel dat bezet wordt door bedrijven die er hun Incentives organiseren.
Lawaaierige grote groepen krijgen alle privileges, organiseren feestjes waar je als individuele reiziger niet toegelaten bent.
Restaurant wordt soms gesloten voor de individuele reiziger en dan moet je in de tuin op een terras je ontbijt nemen.

De buffetten zijn - maximum- 3 sterren niveau. Er zijn een paar “A la carte” restaurants waar de kwaliteit goed is ... maar daar betaal je snel 70-80$ per persoon (bovenop be all inclusive tarief!!)

Inderdaad, er is een grote tuin en diverse zwembaden.
Maar het hotel ligt ook in “the middle of nowhere” ... minstens 20 minuten per taxi van de bewoonde wereld!

Mijn slechtste ervaring ooit ... en ik ben gemiddeld 80 dagen/jaar op hotel !!!!

Datum van verblijf: februari 2019
ConciergeW1, Westin Executive Specialist van The Westin Playa Bonita Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2019

Dear Serradal

Thank you very much for sharing your experience with the entire TripAdvisor community.

We thank each of the points mentioned. Our management department will take action to improve. Thank you for mentioned the best attention of Johann.

Thank you again for choosing us!

Kind Regards,

Alejandra Briceño

Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

In verband met het werk verblijf ik vaak in het westin in coste del este, maar om eens wat anders te doen zijn mijn vrouw en ik naar playa bonita gegaan in het weekend. Wat vooral opviel is het verschil in vriendelijkheid van het personeel, ze zijn bij playa bonita erg vriendelijk, zeggen altijd goedendag en vragen of alles naar wens is.
De kamers zijn prima, we hebben heerlijk gezwommen in het zwembad en de omgeving van het hotel is erg mooi. Ik zal zeker nog een keer terugkomen!

Datum van verblijf: oktober 2016
Patricia L, Guest Relations Manager van The Westin Playa Bonita Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2016

Dear M Z,

Thanks for your incredibly kind words. Our secret to having great associates is having wonderful guests staying with us. We enjoy coming to the hotel each day and interacting with folks such as you.
Your dedication is appreciated.
We look forward to your next visit.

Best regards,

PL

Beoordeeld op 3 juli 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is een resort met prachtige zwembaden en goede kamers. Neem wel een kamer met zeezicht. Eten is redelijk, maar vrij prijzig.
Het ligt aan een prachtig strand, maar de zee is vervuild. De ligging is erg geïsoleerd en dat is een behoorlijk nadeel. Het is een half uur met een taxi naar panama stad.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Patricia L, Guest Relations Manager van The Westin Playa Bonita Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2016

Dear HJ O,

We appreciate the time that you have taken on writing an overview of your stay with us at Westin Playa Bonita.
Our guest’s feedback is truly important for us and we will consciously revise all of your remarks.
We look forward to have the honor of welcoming you back to Panama.

Best Regards,

PL

Beoordeeld op 14 januari 2016

Dit resort heeft echt alles wat je nodig hebt. Mooie kamers met fantastische bedden, , heerlijke zwembaden en de oceaan recht voor de deur. Groots opgezet en met fantastisch personeel. Vanaf het strand en vanuit sommige kamers zie je de boten die liggen te wachten voor het Panama kanaal.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 september 2013

Wij zijn een aantal nachten in dit hotel geweest. Dit is ons heel goed bevallen.
Het hotel en de zwembaden en spa zijn erg mooi. Het personeel vriendelijk en het eten prima.
Het ontbijtbuffet is een absolute topper!

Datum van verblijf: juli 2013